۰
plusresetminus
فرماندار ممسنی

۵۰ درصد از اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز ممسنی به آب روستایی اختصاص یافت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
فرماندار ممسنی با اشاره به اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان این شهرستان از محل ۲ درصد نفت و گاز گفت: ۵۰ درصد از این اعتبار صرف تامین آب روستایی شهرستان می‌شود.
۵۰ درصد از اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز ممسنی به آب روستایی اختصاص یافت
به گزارش حافظ نیوز، رهام پیکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون تومان این شهرستان از محل 2 درصد نفت و گاز اظهار داشت: این اعتبارات امسال 2 میلیارد و 400 میلیون تومان نسبت به سال گذشته کاهش داشته و 50 درصد از این اعتبارات صرف تامین آب روستایی شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات روستاهای شهرستان ممسنی گفت: در این شهرستان 1200 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که 80 درصد آنها به بهسازی نیاز دارند.

پیکری افزود: 50 درصد مابقی اعتبارات 2 درصد نفت و گاز در امور راه‌سازی روستایی، بهسازی و برق‌رسانی به روستاهای شهرستان هزینه می‌شود.

فرماندار ممسنی خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرستان از محل ماده 180 نیز 21 میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال گذشته 8 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عمده مشکل شهرستان آبرسانی به روستاها و عشایر منطقه است که اولویت هزینه‌کرد اعتبارات ماده 180 نیز از همین محل است.

پیکری بیان کرد: راه، بنیاد مسکن، بهداشت و درمان و ایستگاه‌های صداوسیما از دیگر موارد هزینه‌کرد اعتبارات ماده 180 است.
کد مطلب : ۹۴۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما