۰
plusresetminus
امام جمعه خرامه:

خبرنگاران خشکسالی رود کر و دریاچه بختگان را به تصویر بکشند

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
ما باید خشکسالی رود کر و دریاچه بختگان را برای همه کشور، مهم نشان دهیم چرا که مهمترین نقش خبرنگاران، خبررسانی به مسئولین و شفاف سازی است.
خبرنگاران خشکسالی رود کر و دریاچه بختگان را به تصویر بکشند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: همه ما مردم شهرستان زیر سایه امامزادگان و فرزندان امام صادق (ع) هستیم، اگر این احادیث از زبان ایشان نقل نمی شد و اگر کلاس درس امام صادق (ع) و امام باقر (ع) نبود امروز چیزی از دین و قرآن و اسلام باقی نمی ماند.

وی خطاب به مردم گفت: مجالس خانگی برای شب شهادت امام صادق (ع) برپا کنید، با همکاری اهالی کوچه، همکاران، اقوام و خویشان شب ها جلسه قرآن راه بیندازید تا بچه های ما هم این گونه تربیت شوند.

حجت الاسلام صباحی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی بیان داشت: امروز قدرت های بین المللی بر اساس خبرگزاری های خودشان کار می کنند، قدرت جهانی در دست رسانه هاست، کشوری قدرتمند است که جهان اخبارش را از آن بگیرد، اگر امروز ماهواره و رسانه ها قدرت دارند به خاطر اهمیت اطلاع رسانی بوده به همین خاطر روز خبرنگار روز قدرت رسانه ای است.

امام جمعه خرامه ضمن تشکر از فعالان رسانه ای شهرستان ادامه داد: شهرستان ما باید از حضور در صدا و سیما، روزنامه ها و سایت ها بهره بیشتری ببرد، عزیزانی در این عرصه خدمت میکنند که از تلاش های آنان برای معرفی شهرستان تشکر می کنم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: ما باید خشکسالی رود کر و دریاچه بختگان را برای همه کشور، مهم نشان دهیم چرا که مهمترین نقش خبرنگاران، خبررسانی به مسئولین و شفاف سازی است؛ بخشی از خطبه های نماز جمعه برای روشن کردن ذهن مردم است تا مردم بدانند که در سطح بین المللی و کشوری و شهرستان چه اتفاقی می افتد؛ خبرها در تصمیم گیری ها بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام صباحی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های شهرستان در عرصه ورزش بیان داشت: طی سه سال گذشته آن قدر پیشرفت در عرصه ورزش داشته ایم که می توانیم بگوییم 30 سال گذشته یک طرف و این سه سال اخیر هم یک طرف، ظرفیت های ورزشی شهرستان در این مدت بیش از سه و نیم برابر شده است.

امام جمعه خرامه ضمن تشکر از فعالیت ها و پی گیری های اداره ورزش و جوانان شهرستان، سپاه ناحیه خرامه و اداره آموزش و پرورش به خاطر احداث سالن های متعدد ورزشی در شهر و روستا و ساخت استخر ورزشی ادامه داد: چهره شهرستان دگرگون شده و امیدواریم با ساخت خوابگاه ورزشی و میزبانی مسابقات استانی و کشوری، اتفاقات بزرگی در عرصه ورزشی شهرستان رخ دهد، این همان شعار مرگ بر آمریکا در اوج تحریم هاست این همان طعم شیرین وحدت است که مردم چشیده اند.

در پایان نماز جمعه، از طرف ستاد نماز جمعه شهرستان خرامه از خبرنگار صدا و سیمای فارس در شهرستان خرامه و مدیر سایت صدای خرامه به خاطر همکاری و ارسال اخبار نماز جمعه به مرکز استان تشکر شد.

 
کد مطلب : ۹۶۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما