۰
plusresetminus

امام جمعه زرین دشت: متاسفم برای مسئولی که می گوید:«نباید مانع جلوه گری آن خانم هنرمند می شدیم»

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
در شهرستان زرین دشت بنده سرسختانه ایستادم ومانع شیوع برخی بی بند و باریها شدم اما برای برخی مسئولین متاسفم که از شیوع بدحجابی دفاع می کنند.
امام جمعه زرین دشت: متاسفم برای مسئولی که می گوید:«نباید مانع جلوه گری آن خانم هنرمند می شدیم»
به گزارش حافظ نیوز به نقل از زرنوشت، نماز جمعه این هفته زرین دشت به امامت حجت اسلامرضا بازیار امام جمعه شهرستان برگزار شد.

وی در خطبه های نماز جمعه در خصوص بی تفاوتی مسولین نسبت به برخی بی بند و باری های بوجود آمده در شهرستان گفت: در شهرستان زرین دشت بنده سرسختانه ایستادم و مانع شیوع برخی بی بند و باریها شدم اما برای برخی مسئولین متاسفم که از شیوع بدحجابی دفاع می کنند. برای برخی مسئولین متاسفم که نسبت به شیوع کارگاههای مشروب سازی بی تفاوتند.

بازیار بیان داشت: واقعا متاسفم که یک مسئول می گوید:«نباید مانع جلوه گری آن خانم هنرمند می شدیم»

نگرانی امریکا اسلام است نه سلاح هسته ای

خطیب جمعه زرین دشت پیرامون مساله مذاکرات هسته گفت: مردم بحث مذاکرات و توافقات هسته ای را با حساسیت دنبال می کنند، البته باید حساس باشند چون امروز حیثیت نظام با همین مسائل هسته ای گره خورده است.حیثیت اقتصادی و حیثیت سیاسی نظام بستگی به چگونه کنار آمدن در این مذاکرات است.

وی افزود: قوم زیاده خواه حتي چرخيدن يك عدد سانتريفيوژ نسل قديم ما را تحمل نمي‏ كردند ولی امروز پذیرفته که ما از صنعت هسته ای برخوردار باشیم این به نوبه خود موفقيت قابل توجهي است. تضمین نموده اند چرخش حدود 6000 سانتريفيوژ در پايگاه نطنز و فردو و همچنین ادامه حيات مجموعه آب سنگين اراك.

بازیار اضافه کرد: متن برجام در کش و قوس مطالعات پایتخت ها است معلوم نیست تایید شود یا نشود اما انچه معلوم است کلیات مورد توافق و پذیرش است باید مراقب باشیم دشمن از این به بعد روی عهدی که بسته دبه در نیاورد.

 امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: یک نکته مهم که باید مورد توجه نخبگان و تریبون داران باشد: نیت واقعی دشمن است که آن مهار قدرت ایران اسلامی است و پرونده هسته ای بهانه بوده و همین امریکا که  ادعا می کند ما نگران ساخت سلاح هسته ای توسط ایران هستیم حدود 70 سال پيش در يک جنايت بي سابقه در تاريخ بشر با بمباران اتمي هيروشيما 90 هزار انسان بيگناه را در دم به کام مرگ فرستاد و ده ها هزار نفر ديگر نيز تا پايان همان سال 1945 بر اثر جراحات وارده جان باختند. سه روز بعد از بمباران هيروشيما، آمريکايي ها دومين بمب اتمي را بر فراز شهر ناکازاکي رها کردند و تلفات مشابهي به بار آوردند. رقم تلفات انساني اين دو بمب در اولين دقايق پس از اصابت بمب ۲۲۰ هزار نفر بوده است.

حجت الاسلام بازیار بیان داشت: این دولت که تنها جنايتكار هسته اي جهان  است قاضي و پليس پرونده ايران شده خب معلوم است جنایتکار هسته ای نگرانی او اسلام است نه سلاح هسته ای ! بنابراین این موضوع باید تبیین شود وهیچ گاه مورد غفلت قرار نگیرد.

وی افزود: نکند توافقات ایجاد شده  ما و مردم ما را ذوق زده نماید و روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرد که این همان آرزوی دشمن گرگ صفت است.

خبرنگاران فراجناحی عمل کنند

خطیب جمعه زرین دشت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبر نگاران شهرستان ما در این عرصه خوب فعال هستند بدون مزد درعرصه اطلاع رسانی تلاش می کنند بنده به نوبه خودم از زحمات برادران و خواهران این عرصه تشکر می نمایم و یک توصیه هم داشته باشم: در امر خبرنگاری دخالت حب و بغض های شخصی کار را آلوده می نماید.نکند چون از آقای فلانی خوشتان می آید سعی کنید برای ایشان تیتر بزنید یا چون از فلانی بدتان می آید اخبار مربوط به ایشان را پوشش ندهید. بیطرف باشید فراجناحی باشید شجاعت نقد منصفانه داشته باشید به شخصیت افراد به آبروی افراد احترام بگذارید.

 
کد مطلب : ۹۶۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما