۰
plusresetminus

توزیع اعتبارات با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی دقیق تر شده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
فرماندار شهرستان داراب گفت:با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت، توزیع اعتبارات دقیق تر و بهتر شده است.
توزیع اعتبارات با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی دقیق تر شده است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا عبدالرضا قاسم پور، شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:همچنین باید از دولتمردان تدبیر و امید برای احیای این سازمان تقدیرکرد زیرا توزیع اعتبارات به کمیته برنامه ریزی شهرستان ها واگذارو همین امر موجب شده که این اعتبارات با کارشناسی بهتری توزیع شود.

فرماندار داراب ادامه داد:دولت تدبیر و امید ظرف دو سال که از فعالیت آن سپری می شود به اثبات رسانده که کارها را به صورت کاملا علمی، مطالعه شده و با برنامه ریزی انجام می دهد و یکی از این کارها احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

قاسم پور در بخش دیگری از مطالب خود گفت:امسال سهم شهرستان داراب از محل درآمد دو درصد نفت و گاز 101 میلیارد و 510 میلیون ریال است و اگرچه در مقایسه با سایر شهرستان بیشترین اعتبار در این حوزه به داراب تعلق گرفته است اما این میزان در مقایسه با سال 93 بیانگر حدود 37 درصد کاهش است.

وی بیان داشت:ازمجموع اعتبار یاد شده 50 درصدبه روستاهای شهرستان داراب تخصیص داده شده که در حوزه تامین آب آشامیدنی برق ، ساماندهی راه ها و بهسازی روستاها هزینه خواهد شد.

فرماندار داراب افزود:بخش دیگری از این اعتبارات به پروژه های نیمه تمام با میزان پیشرفت فیزیکی بالا تعلق می گیرد.
قاسم پور گفت:فرمانداری داراب امسال برای تخصیص اعتبار از محل دو درصد درآمد نفت و گاز در بین اداره های این شهرستان، در مورد اولویت های این تخصیص اعتبار، از طریق فضای مجازی و برخی سایت ها مبادرت به نظر سنجی و مشورت با مردم، صاحب نظران، استادان ، دانشجویان و خبرنگاران کرد.

وی افزود:پس از بررسی و جمع بندی نظرات ارائه شده ، مهمترین آنها به ترتیب اولویت آب آشامیدنی ، راه ، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و … بود.

قاسم پور بیان کرد:این نظر سنجی با هدف رعایت عدالت بین بخشی انجام شد تا بتوانیم به برخی از روستاها و مناطقی که پیش از این به آنها کمتر رسیدگی شده ، توجه بیشتری داشته باشیم.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۸۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما