۰
plusresetminus
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت

برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از داراب، اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب با هدف خدمت‌رسانی به اهالی این مناطق توسط بسیج دانشجویی داراب برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های داراب ظهر امروز در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در روستایی در داراب با بیان اینکه روستاهای شیخ‌آباد، جمسی، بانوج، آبهجان، قلعه بیابان و شهرک شهدا از جمله روستاهای هدف برای برگزاری اردوی جهادی دانشجویی بودند، اظهار داشت: گروه‌های جهادی دانشجویی «معبری از آسمان» و «منتظران خورشید» وابسته به بسیج دانشجویی داراب در مناطق محروم این شهرستان با هدف خدمت‌رسانی مستقر شدند و به انجام فعالیت پرداختند.

یاسر برومند بابیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی داراب در قالب‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی برگزار شد، افزود: این اردوها به‌صورت شبانه‌روزی و با حضور دانشجویان بسیجی برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های داراب با اشاره به برگزاری جلسات حلقه صالحین و قرآن در مناطق محروم داراب اضافه کرد: دانشجویان اعزامی به روستاهای داراب در زمینه‌های بهداشت خانواده، مباحث مربوط به خانواده و روابط اجتماعی نیز فعالیت کردند.

برومند بابیان اینکه در روستاهای هدف در مورد مسائل اخلاقی و تربیتی نیز کلاس‌های متعددی برگزار کردیم ادامه داد: دانشجویان بسیجی در این روستاها مراسم‌ مذهبی برگزار و از خانواده معظم شهدا نیز بازدید کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های داراب از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه مروارید خبر داد و تصریح کرد: این اردو در قالب فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در نیمه نخست شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

برومند بیان کرد: از نظر عمرانی، مدارس هدف منطقه مرواردی شناسایی‌شده و آماده محرومیت‌زدایی هستیم.

وی بابیان اینکه اردوهای جهادی توسط بسیجیان باهدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به محرومان برگزار می‌شود گفت: تاکنون این گروه‌ها منشأ خیر و برکات بسیاری در روستاهای مناطق محروم شده‌اند.
کد مطلب : ۹۸۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما