۰
plusresetminus
مدیر منابع آب شهرستان سپیدان اعلام کرد:

افت شدید آب‌های زیرزمینی در سپیدان/ نصب کنتورهای هوشمند و حجمی در جهت حفظ منابع آب‌های زیرزمینی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
یزدان‌پناه گفت: وضعیت کنونی منابع آب شهرستان مناسب نیست و میزان افت سطح آب زیرزمینی در برخی نقاط از 10 متر تا 50 متر را شامل می‌شود.
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌اله یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت کنونی منابع آب شهرستان مناسب نیست و میزان افت سطح آب زیرزمینی در برخی نقاط از 10 متر تا 50 متر را شامل می‌شود.

وی نصب کنتورهای هوشمند و حجمی را ازجمله اقدامات آب منطقه‌ای فارس در جهت حفظ منابع آب‌های زیرزمینی عنوان کرد و افزود: پر کردن چاهه‌ای غیرمجاز، جلوگیری از برداشت و انتقال آب به خارج از اراضی تحت شرب، اضافه برداشت از چاه‌های مجاز و جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز از دیگر اقدامات این شرکت است.

مدیر منابع آب سپيدان اضافه کرد: در حال حاضر به‌صورت مستمر طی معرفی متقاضیان جهت نصب کنتور حجمی و هوشمند اقدام می‌شود و تاکنون بیش از 200 دستگاه کنتور حجمی و 450 دستگاه کنتور هوشمند در شهرستان سپیدان نصب شده است.

یزدان‌پناه نظارت بر جلوگیری از حفر و بهره‌برداری چاه‌های غیرمجاز و اضافه برداشت‌ها را با توجه به وضعیت خشک‌سالی و بحران آب ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: د بهره‌برداران و کشاورزان در شهرستان سپیدان با همکاری بیشتر با آب منطقه‌ای به حفظ و نگهداری این منابع کمک کنند.
کد مطلب : ۹۹۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سهیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
چاه زدند ، آب معدنی پر میکنند برا هرمزگان و اعراب امارات. انتظار عدم کاهش حجم آب هم دارند