۰
plusresetminus
اتفاقی بی سابقه و عجیب!

آگهی فروش «نقش اول یک فیلم سینمایی» در شیراز!/ با پول سوپر استار سینما شوید! + تصویر

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
نقش فروشی برای حضور در یک فیلم سینمایی این بار نه به صورت مخفیانه بلکه به صورت تراکت در برخی مکان های فرهنگی خاص در شهر شیراز صورت گرفته است!
حافظ نیوز/ سرویس فرهنگی این روزها، بحث درباره پدیده نقش فروشی در سینمای ایران بالا گرفته است. اتفاقی که طی سالهای گذشته باعث شده خیل عظیمی از نابازیگران وارد چرخه سینمایی کشور شوند و جای بازیگرانی که تنها با اتکا به استعداد و توانمندی های خود به این عرصه راه یافته اند را بگیرند. این اتفاق که می توان از آن با عنوان یک فاجعه فرهنگی نیز یاد کرد سبب افت کیفی سینمای ایران طی سالیان گذشته نیز شده است.
در همین راستا و در اتفاقی عجیب و بی سابقه، نقش فروشی برای حضور در یک فیلم سینمایی نه به صورت مخفیانه بلکه به صورت تراکت در برخی مکان های فرهنگی خاص در شهر شیراز صورت گرفته است!
اتفاقی که نشان می دهد سمت و سوی فعالیت های برخی تهیه کنندگان و کارگردانان سینمای ایران دیگر در راستای تولید آثار فاخر و کشف استعدادهای تازه نیست، بلکه هدف تنها کسب درامد بیشتر و بیشتر است!
و البته در این میان نباید از نقش سرمایه دارانی غافل شد که هوس شهرت آنها را به خریداران نقش های سینمایی تبدیل کرده است و در واقع سرمایه بادآورده آنها این بازار مخرب را به وجود آورده است.
حال با افشای این فاجعه ضد فرهنگی، باید دید عکس العمل معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست.
 
کد مطلب : ۱۱۰۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما