۰
plusresetminus

تصاویر اختصاصی «حافظ نیوز» از تحصن «غیرت، رد برجام»

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
فرزند شهید عمارلو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لغو یکجای تحریم‌ها گفت: سوال متحصنین این است که آیا تحریم‌ها در روز توافق لغو می‌شود یا قرار است پس از آن و بعد از هشت سال تعلیق شود؟
به گزارش "حافظ نیوز"، تحصن غیرت از حدود شش روز پیش در مقابل مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در اولین روز این تحصن عمار عمارلو  فرزند شهید عمارلو به همراه خانواده خود در مقابل مجلس حاضر شد و در حال حاضر لحظه به لحظه بر تعداد متحصنین در حال افزوده شدن  است.
حجت‌الاسلام عمار عمارلو فرزند شهید علی برپا کننده اولین چادر در این تحصن در این گفت: هدف و انگیزه متحصنین این است که اندیشه مقام معظم رهبری و اظهارات ایشان در خصوص مذاکرات را به مسئولان یاد آوری کنند.

متحصنین از مسئولان می خواهند تا نقد علمی آنها را جواب دهند و به انتقاد آنها پاسخ دهند.

عمارلو با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لغو یکجا تحریم‌ها گفت: سوال متحصنین این است که آیا تحریم‌ها در روز توافق لغو می‌شود یا قرار است پس از آن و بعد از هشت سال تعلیق شود؟

حجت الاسلام عمارلو تأکید کرد که مردم ایران تعلیق را نمی‌خواهند و خواسته مردم لغو یکجا تحریم‌ها و نه لغو مرحله به مرحله آن است.

عمارلو در پایان گفت: امیدواریم مسئولان به این سوالات پاسخ دهند و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توافق بین المللی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند و یک بازبینی بین‌المللی در این توافق انجام دهند.
 
کد مطلب : ۱۱۱۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما