۰
plusresetminus

شهرداری شیراز چه زمانی رنگ و بوی «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» را به خود خواهد گرفت؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵
چرا در فروشگاه های متعلق به شهرداری شیراز و یا تحت نظارت این ارگان، صدها میلیون تومان جنس خارجی برای عرضه به مشتریان وجود دارد حال آنکه مشابه داخلی این اجناس نیز موجود است؟
هفته گذشته بود که سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز در همایشی که توسط مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار شده بود، هدیه این مراسم که یک بسته چای خارجی بود را پس فرستاد و در نامه ای به رئیس این مجمع، نسبت به چرایی عدم عرضه چای ایرانی در این مراسم اعتراض کرد.
اعتراضی صحیح و بجا که البته برخی منتقدان بر این باور بودند که این نوع اعتراض، خالی از اغراض سیاسی نیست.
اما روز گذشته، مشاهدات خبرنگار "حافظ نیوز" از فروشگاه های متعلق به شهرداری شیراز پرده از رازی تلخ برداشت که نشان می دهد رئیس محترم شورای شهر شیراز، جا دارد علاوه بر نامه نگاری به دبیر مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، نامه ای سرگشاده و تند و تیز به شهردار شیراز نیز بنویسد و به وی اعتراض کند که چرا در فروشگاه های متعلق به شهرداری شیراز و یا تحت نظارت این ارگان، صدها میلیون تومان جنس خارجی برای عرضه به مشتریان وجود دارد حال آنکه مشابه داخلی این اجناس نیز موجود است؟
مسلما حمایت از کالای ایرانی و کسب و کار جوانان این کشور با نامه نگاری و بازیهای رسانه ای به سرانجام نمی رسد بلکه نیازمند عزم جدی و #شروع_از_خود است!
حال باید دید واکنش رئیس شورای شهر شیراز به عرضه محصولات خارجی در فروشگاه های متعلق و تحت نظارت شهرداری شیراز چیست؟
گزارشگر: سید محمد مهدی شمس


 
کد مطلب : ۱۹۴۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما