۰
plusresetminus
احمدی فرمانده سپاه سروستان :

تحریم های امروز حاصل خیانت های مجلس ششم است/ با مذاکرات هیچ معجزه ای در کشور اتفاق نمی افتد/ امت حزب الله اجازه نمی دهد فضای جامعه دو قطبی شود

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۷
دومین نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت شهرستان سروستان در سال جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی در تالار حافظ سروستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار "حافظ نیوز" و به نقل از سروآنلاین در این همایش که با حضور مسئولین،خانواده معظم شهدا،فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج، کارآفرینان برتر و جمع کثیری از مردم ولایت مدار و بصیر این شهرستان همراه بود، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن گرامیداشت 17اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان حضرت امام خامنه ای گفت: به لطف خدا در سال93 بیش از 8 میلیارد و پانصد میلون ریال وام اشتغال زایی توسط بسیج سازندگی ناحیه سروستان در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است که در این راستا 85 نفر به صورت مستقیم و 170نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شدند.

وی در ادامه این مطلب افزود: ان شاءالله قصد داریم در سال94 با همت و توان مضاعف برنامه های اقتصاد مقاومتی ومحرومیت زدایی را دنبال کنیم و در این مسیر دست همه مسئولین و نهای های مستقر در سروستان را جهت تحقق هرچه بهتر برنامه ها به گرمی می فشاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت سروستان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ فرهنگی از بین بردن بنیه اعتقادی نسل جوان جامعه اسلامی ماست گفت: شجره طیبه صالحین که بارها از سوی مقام عظمای ولایت مورد تاکید قرار گرفته در این راستا توانسته قدم های ممتازی بردارد که به فضل الهی این طرح روز به روز چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی پیشرفت های بسیار خوبی داشته و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سرگرد احمدی در ادامه سخنان خویش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با معلمان سراسر کشور مبنی بر نپذیرفتن مذاکرات زیر شبح تهدید افزود:امریکایی ها به شدت غیرقابل اعتماد هستند،ازیک طرف می گویند مذاکره و از طرف دیگرمرتب تهدید هم می کنند.

 وی ضمن تاکید برکمک به دولت برای پیشبرد امورات کشور تاکید کرد: از همه تحریم هایی که بر علیه ملت وضع شده است تنها 10درصد هسته ای می باشد وما بقی غیر هسته ای است.تازه این 10 در صد هم بخشی در اختیار کنگره و بخشی در اختیار شورای امنیت و بخش اندکی در اختیار رییس جمهور امریکاست و اینکه  انها می گویند تحریم ها برداشته نمی شود بلکه تخفیف داده می شود و تا ابد بازرسی ها ادامه خواهد یافت معنای این چیزی جز تحقیر نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان با انتقاد از کسانی که از تریبون های رسمی شهرستان به سیاه نمایی از شرایط گذشته کشور می پردازند تصریح کرد: اگرتحریمها امروز به اوج خود رسیده است بخشی از ان به خاطر خیانت هایی است که در مجلس ششم صورت گرفت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن هشدار به برخی گروههای سیاسی که می خواهند از شعار امسال در جهت خواسته های گروهی خویش سوء استفاده کنند اظهار داشت: برخی به گونه ای با صحبت هایشان زلف حل مشکلات اقتصادی کشور را به مذاکرات گره زده بطوریکه به زعم این افراد انگار قرار است با مذاکرات معجزه ای اتفاق بیفتد اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ «کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نه در ژنو ونه در لوزان است بلکه در داخل است و ان چیزی جز اقتصاد مقاومتی نیست».

 وی در پایان سخنان خویش ضمن آرزوی موفقیت برای دولت خدمتگزار و تیم مذاکره کننده هسته ای به برخی افراد که با غرضهای خاص به دنبال مقاصد سیاسی خود هستند هشدار داد: امت حزب الله،مردم و بسیجیان سروستان اجازه نخواهند داد افرادی با حضور در شهرستان و با صحبت های مسمومشان فضای جامعه را فضایی دوقطبی و اختلاف انگیز کنند.

 در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین عارف پور مسوول عقیدتی سیاسی سپاه فجر استان فارس در صحبتهای ضمن تجلیل از شخصیت شهید مطهری ایشان را بدون شک نظریه پرداز فکری نظام جمهوری اسلامی قلمداد کردند و از خدمات فراموش ناشدنی این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

 پایان بخش این مراسم تجلیل از مربیان برتر عقیدتی صالحین و کار افرینان نمونه شهرستان بود.
 
خبرنگار: ابراهیم زاده
 
کد مطلب : ۶۶۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما