۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب:

آل سعود به زباله دان تاریخ می پیوندد

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب گفت: آل سعود ملعون به زودی به زباله دان تاریخ می پیوندد.
به گزارش "حافظ نیوز"، یاسر برومند در تجمع دانشجویان دانشگاه های داراب که در حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در یمن برگزار شد، اظهار داشت: رسالت ما مثل همیشه تاریخ دفاع از مظلوم بوده و اسلام آن را بر دوش ما گذاشته است.
وی با بیان اینکه تابع منویات و بیانات مقام معظم رهبری هستیم افزود: با شنیدن ندای مظلومان به حمایت از آن ها بر می خیزیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب با بیان اینکه امروز صدای آزادی خواهی مردم مظلوم یمن و کشورهای مسلمان منطقه خواب را از چشم مستکبران جهان گرفته است اضافه کرد: ملت مظلوم یمن با استقامت و جوشش انقلابی پیروز می شود و آل سعود ملعون نیز به زودی به زباله دان تاریخ می پیوندد.

فرمانده سپاه ناحیه داراب:
ریشه اتفاقات یمن به صهیونیست ها برمی گردد

غلامرضا صادق زاده نیز در این تجمع، با بیان اینکه نسل جوان و دانشجویان عزیز ما همیشه در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی هستند اظهار داشت: امروز آمریکا با راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه خاور میانه یا غرب آسیا به دنبال حفظ منابع خودش هست.
وی با اشاره به ظلم هایی که در حق مردم یمن یمن ، بحرین صورت می گیرد افزود: در این کشورها، دشمن به زن و بچه های مظلوم و کودک ها رحم نمی کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با محکومیت کردن حرکت آل سعود ادامه داد: این جنایت کاران وهابی صهیونیست هیچ بویی از انسانیت و اسلام نبرده اند و ریشه های همه این اتفاقات به صهیونیست ها برمی گردد.
صادق زاده اضافه کرد: همراه با همه مستضعفان جهان و با لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری بساط ظلم، استکبار بر می چینیم.

 
 
 
 
کد مطلب : ۷۲۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما