اعلام 3 روز عزای عمومی در لارستان

امام جمعه لارستان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس + تصاویر مراسم تشییع

6 تير 1394 ساعت 5:12

پیکر حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش امام جمعه لارستان در میان ابراز عشق و علاقه ی مردم ولایتمدار و روزه دار لارستان از سمت مسجد جامع شهرستان تا امامزاده میر علی بن الحسین(ع) تشییع شد.


به گزارش "حافظ نیوز" حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مجتبی نوربخش به دنبال مدت‌ها رنج از بیماری سرطان خون و بستری شدن بیش از دوماه در بیمارستان نمازی شیراز پنج شنبه شب به رحمت حق پیوست.
وی پس از رحلت آیت‌الله آیت‌اللهی امام جمعه فقید پیشین لارستان امامت جمعه این شهر را برعهده داشت.
مراسم تشییع پیکر این عالم بزرگوار امروز ظهر بعد از نماز جمعه از مسجد جامع لار تا امامزاده میر علی بن الحسین(ع) با حضور گسترده مردم ولایتمدار و روزه دار لارستان برگزار شد.
پس از درگذشت این عالم روحانی سه روز عزای عمومی در شهرستان لارستان اعلام شده است.
براساس وصیت این عالم فقید، پیکر امام جمعه لارستان فردا ساعت 10 صبح در شهر قم تشییع و خاکسپاری می‌شود.
مراسم بزرگداشت سومین و هفتمین روز درگذشت وی نیز به ترتیب صبح روز سه‌شنبه 9 تیرماه و روز جمعه 12 تیرماه در مسجد جامع لارستان برگزار می‌شود.

استاندار فارس و امام جمعه شیراز درگذشت امام جمعه لار را تسلیت گفتند
متن پیام نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شیراز بدین شرح می باشد :
انالله و اناالیه راجعون
ارتحال عبدصالح خدا،عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی نوربخش رحمت الله تعالی علیه موجب تاسف و تالم گردید.
انسان پاکدامنی که پس از فقیه عالیقدر و مجاهد نستوه حضرت آیت الله اقای حاج سید عبدالعلی ایت اللهی قدس الله نفسه الزکیه که منادی وحدت شیعه و سنی در خطه لارستان بود،تا زمان حیات خویش از این دستاورد عظیم آن زعیم متاله حفط و حراست نمود و راه ایشان را ادامه داد.
رحلت این عالم جلیل القدر را به رهبر معظم انقلاب ،علما اعلام ،روحانیون و عموم مردم بخصوص اهالی ولایت مدار لارستان و همچنین بیت مکرم نوربخش تسلیت عرض نموده ،غفران و رحمت الهی را در این ماه مبارک برای ایشان از درگاه حضرت احدیت مسالت می نمایم.
ان شاء لله روح آن فقید سعید مشمول الطاف خاصه خداوند،و شفاعت اجداد طاهریش به ویژه حضرت فاطمه زهره (س)قرار گرفته باشد.
منابع خبری: ایرنا - لادستان - شیرازه

 


کد مطلب: 7883

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/gallery/7883/1/امام-جمعه-لارستان-دعوت-حق-لبیک-گفت-پیام-تسلیت-مشترک-نماینده-ولی-فقیه-استان-استاندار-فارس-تصاویر-مراسم-تشییع

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir