گزارش تصویری/

میزبانی حرم سوم اهل بیت(ع) از ستاره‌های گمنام شهادت/ تشییع باشکوه 10 شهید گمنام در حرم شاهچراغ(ع)

20 مرداد 1394 ساعت 14:57

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر 10 شهید گمنام در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بر روی دستان عاشقان شهادت تشییع شد.


به گزارش "حافظ نیوز" امروز همزمان با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب جعفری امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر 10 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بر روی دستان عاشقان شهادت تشییع شد.

امروز شیراز، شهر سوم حرم اهل بیت (ع)، عطر و بوی شهادت به خود گرفت و حضور شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این شه بار دیگر عشق و ارادت مردم این منطقه را به فرهنگ شهید و شهادت به نمایش گذاشت.

حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس نشان داد که مردم هیچگاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ شهید و شهادت جدا نخواهند شد و اجازه نمی‌دهند دشمن به خواسته‌های خود برسد.

گفتنی است پیکر مطهر این شهدا روز چهارشنبه به شهرهای بهمن، ایزدخواست آباده، شهر پیر و دبیران زرین دشت و رامجرد مرودشت منتقل و صبح روز پنج شنبه به طور همزمان در این شهرها به خاک سپرده می شود. 

سن این شهدا بین 17، 18، 19، 20 ،21، 23، 25، 27 سال مشخص شده که که در سال 67 در مناطق عملیاتی ام‌الرصاص، فاو و جزیره مجنون و در عملیات های کربلای چهار، تک دشمن، بدر، خیبر و والفجر هشت به شهادت رسیده اند.


کد مطلب: 9778

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/gallery/9778/1/میزبانی-حرم-سوم-اهل-بیت-ع-ستاره-های-گمنام-شهادت-تشییع-باشکوه-10-شهید-شاهچراغ

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir