۰
plusresetminus
محمدحسین روزیطلب:

پایبندی به وعده‌ها ویژگی کارگزاران دولت سیزدهم باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
فعال سیاسی استان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر هیات دولت سیزدهم با ایشان، توصیه‌هایی را به مسئولان داشتند و مواردی را مطرح کردند که دولت باید در انتخاب مدیران میانی دقت کند کسانی انتخاب شوند که با این توصیه‌ همخوانی داشته و به تحقق وعده‌ها پایبند باشند.
محمدحسین روزیطلب/ عکس: ایرنا
محمدحسین روزیطلب/ عکس: ایرنا
به گزارش حافظ خبر؛ محمد حسین روزی طلب، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از موارد مورد تاکید معظم له لزوم تلاش در جهت احیا و ترمیم اعتماد و امید آسیب دیده مردم به دولت بود که این بی اعتمادی ناشی از عمل نکردن به قول ها و وعده‌هایی است که طی سال‌ها مردم از دهان مسئولان شنیدند اما در عمل چیزی ندیدند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: مسئولان باید بی واسطه در بین مردم حضور یابند، با مردم سخن بگویند و سخنان آنها را بشنوند و مسائل و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه دنبال کنند تا این اعتماد بازگردد.
روزیطلب اظهار داشت: اگر این اعتماد آسیب دیده ترمیم نشود و روز به روز هم بر این بی اعتمادی افزوده شود، این اتفاق خطر بزرگی برای کشور و نظام خواهد بود.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بنابراین در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو که دولت نسبت به انتخاب و معرفی مدیران میانی در کشور اعم از استانداران، فرمانداران، مدیران کل و شهرداران اقدام می‌کند به اعتقاد افراد مد نظر به این موارد یعنی انقلابی بودن، در میان مردم بودن، عدالت محور بودن و پایبند بودن به وعده‌هایی که می‌دهند توجه کنند.
روزیطلب افزود: اگر مسئولان فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب را ملاک عمل قرار دهند در مسیر تصمیم گیری و عمل کردن با مشکل مواجه نمی‌شوند، همانگونه که دیدیم در آن مقطعی که معظم له در خصوص قابل اعتماد نبودن دشمن در جریان مذاکرات هسته‌ای به مسئولان تذکر و هشدار دادند اما بی توجهی مسئولان وقت به آن توصیه‌ها سبب وارد آمدن خسارت به کشور شد در صورتی که ایشان بارها بر غیر قابل اعتماد بودن طرف مذاکره کننده اشاره کردند.
وی افزود: متاسفانه حب قدرت، مقام و شهرت بسیاری از مسئولان با تفکرات مختلف را در برگرفته و برخی احساس می‌کنند اگر پست و مقامی به آنها داده شده این نه فرصتی برای خدمت به مرد بلکه حق آنها برای بهره بردن و رسیدن به اهدافشان است.
او اظهار داشت: برخی افراد برای تصاحب یک پست و جایگاه با هم رقابت و بحث و جدل می‌کنند و هر کس به دنبال کنار زدن دیگری برای رسیدن به آن مقام است در حالی که یک مدیر انقلابی باید مانند شهید رجایی باشد که باید به او اصرار می‌کردند که مقامی را بپذیرد.
روزی طلب افزود: قطعا کسی که برای گرفتن یک پست به هر دری می‌زند و به هر ابزاری متوسل می‌شود هدفش خدمت نیست بلکه می‌خواهد از آن مقام استفاده دیگری به جز خدمت به مردم بکند.
وی تصریح کرد: امیدواریم در ایام پیش رو با انتخاب مدیران انقلابی، جوان، دلسوز، متخصص، متعهد و عملگرا در کشور و استان شاهد آغاز حرکتی جدید و شتابان در جهت رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی کشور باشیم.
 
حضرت‌ آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شنبه ششم شهریورماه جاری همزمان با هفته دولت در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای دولت جدید، با تأکید بر لزوم استفاده کامل دولت از هر ساعت فرصت گذران خدمت به مردم، تمرکز دولت بر بازسازی «انقلابی، عقلانی و خردمندانه» در همه عرصه‌های مدیریتی کشور را ضروری خواندند و با اشاره به اولویت مسائل اقتصادی، نکات و توصیه‌های مهمی را درباره «مردمی بودن»، «عدالت‌ورزی»، «فسادستیزی»، «احیای امید و اعتماد مردم» و «انسجام و اقتدار و اشراف دولت» بیان کردند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است که متاسفانه تا حدی آسیب دیده است و راه ترمیم آن، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» است.باید در صحبت‌ها بسیار مراقب بود و اگر وعده‌ای داده شد، حتماً به آن عمل شود زیرا دادن وعده و عمل نکردن به آن موجب سلب اعتماد مردم خواهد شد.
ایشان، حرکت بر ریل انقلاب و ایجاد تحرک انقلابی در همه بخش‌های «مدیریت اقتصادی، سازندگی، خدمت‌رسانی، سیاست خارجی، فرهنگ، آموزش و دیگر بخش‌ها» را ضروری خواندند و در عین حال تأکید کردند: انقلابی بودن حتماً باید با عقلانیت و اندیشه‌ورزی و خردمندی همراه باشد و این شیوه جمهوری اسلامی از آغاز بوده است.

 
کد مطلب : ۲۳۶۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما