تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جهرم با اختصاص ۲۴ میلیارد تومان

28 مرداد 1394 ساعت 18:22

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جهرم تا سال ۹۵ با اختصاص ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، رحیم رئوفی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 5 پروژه درمانی و یک پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای آبسرد و تادوان، خانه‌های بهداشت روستاهای فشان و محمدآباد، مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی خاوران و سالن اجتماعات خوابگاه پسران علوم پزشکی جهرم با هزینه بیش از یک میلیارد 380 میلیون تومان ازجمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تمام خانه‌های بهداشت جهرم تجهیز شده‌اند، تصریح کرد:دارو در این خانه‌ها از 20 قلم به 400 قلم دارو رسیده است و مکمل‌های دارویی به روستائیان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بابیان اینکه اجرای 9 پنل سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی جهرم است، گفت: تاکنون 3 مراسم از این پنلها برگزارشده است.

وی درباره کاهش سزارین در این شهرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم جزء 5 دانشگاه برتر کشور درزمینهٔ کاهش سزارین و افزایش زایمان طبیعی است.

رئوفی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی موفق به ماندگاری پزشکان در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بخش خفر شده است افزود: از امسال متخصصین بیهوشی و از سال آینده متخصصین اطفال و داخلی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به ازدیاد مراجعین کلینیک هنری، گفت: 2 هزار بیمار در این کلینیک پذیرش می‌شوند که با راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی تلفنی، رزروی و نوبت‌دهی اینترنتی در آینده سعی شده ازدیاد مراجعین به کلینیک کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: ساختمان زایمان با اعتبار بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان در بیمارستان مطهری جهرم با زیربنای یک هزار و 400 مترمربع در 2 طبقه احداث می‌شود.

وی بابیان اینکه فضای اورژانس بیمارستان پیمانیه جهرم بسیار کم است، خاطرنشان کرد: در یک سال آینده فضای این اورژانس بااعتبار 800 میلیون تومان گسترش می‌باید.

رئوفی از راه‌اندازی مراکز ناباروری در جهرم خبر داد و افزود: این مهم در حال مناقصه است که براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده تا 18 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی جهرم با رایزنی وزرای بهداشت و مسکن و شهرسازی گفت: 24 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه عظیم در سال‌های 94 و 95 اختصاص یافته که امید است با تحقق این مهم در سال 95 شاهد بهره‌برداری از ساختمان این بیمارستان باشیم.


کد مطلب: 10025

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10025/تکمیل-بیمارستان-۲۲۰-تختخوابی-جهرم-اختصاص-۲۴-میلیارد-تومان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir