۰
plusresetminus

همایش بزرگداشت امامزاده اسماعیل (ع) در فسا برگزار می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
رئیس اداره اوقاف فسا گفت: همزمان با روز تکریم مقام امامزادگان همایش بزرگداشت امامزاده اسماعیل (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، حجت‌الاسلام حسن محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در دهه کرامت همایش بزرگداشت 3 امامزاده واجب تعظیم در شهرستان فسا برگزار می‌شود اظهار داشت: همزمان با روز تکریم مقام امامزادگان همایش بزرگداشت امامزاده اسماعیل (ع) در روز پنج‌شنبه 29 مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب سه‌شنبه 27 مردادماه همایش بزرگداشت شاهزاده قاسم (ع) در فسا برگزار شد تصریح کرد: شب پنج‌شنبه 29 مردادماه نیز همایش بزرگداشت امامزاده حسن (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه فسا با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح رحله در روز پنج‌شنبه 29 مردادماه افزود: در این مراسم از 140 قرآن‌آموز از سراسر کشور و 10 مربی این طرح تجلیل می‌شود.

محبی در مورد طرح ملی حفظ قرآن کریم در این شهرستان نیز گفت: سهیمه امسال این شهرستان 900 نفر بوده که از یک ماه قبل تکمیل شده و 35 کلاس حفظ زیر نظر مربیان مجرب در حال برگزاری است.

دهه کرامت، دهه نخست ماه ذی‌العقده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت امام ‌الرضا(ع) است و 29 مردادماه نیز روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است.
کد مطلب : ۱۰۰۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما