همایش بزرگداشت امام‌زاده سید حسین (ع) در شهرستان کازرون برگزار می‌شود

28 مرداد 1394 ساعت 18:33

رئیس اوقاف کازرون گفت: همزمان با روز بزرگداشت امام‌زادگان همایش بزرگداشت امام‌زاده سید حسین (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز، مهدی کامیابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: همزمان با روز بزرگداشت امام‌زادگان روز پنجشنبه 29 مردادماه همایش بزرگداشت امام‌زاده سید حسین (ع) در کازرون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز دهه کرامت خاطرنشان کرد: روز گذشته ویژه برنامه دختران آسمانی در بقعه قدمگاه خضر نبی (ص) برگزار شد و جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور آحاد مردم در این بقعه متبرکه برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه کازرون با اشاره به تکمیل سهیمه شهرستان کازرون در طرح ملی حفظ قرآن کریم افزود: سهیمه امسال این شهرستان 1400 نفر بوده که پیش از ماه مبارک رمضان تکمیل شده است اما هنوز متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 750 سند اجاره موقوفات در شهرستان کازرون تنظیم شده است تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 45 درصد برنامه سالانه اوقاف این شهرستان محقق شده است.

لازم به ذکر است دهه کرامت، دهه نخست ماه ذی‌العقده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت امام ‌الرضا(ع) است و 29 مردادماه نیز روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است.


کد مطلب: 10027

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10027/همایش-بزرگداشت-امام-زاده-سید-حسین-ع-شهرستان-کازرون-برگزار-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir