۰
plusresetminus
مراسم بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)؛2-

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی: ما باید بغض‌های در گلویمان را نسبت به شیطان بزرگ آمریکا هرچه می‌توانیم تقویت کنیم/ امروز بزرگترین خطر مسلمانان از ناحیه آمریکا است/ امنیت اسرائیل، هدف جنایات داعش است

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمنان می‌خواهند عراق و سوریه را تجزیه کنند و یک لانه فساد در گوشه‌ای از این کشورها مثل اسرائیل دوباره بسازند و همواره مسلمانان را درگیر هم کنند اما با جوانان غیرتمندی که عراق و سوریه دارد و همچنین تلاش حزب‌الله، هرگز فرصت پیاده شدن چنین نقشه خائنانه‌ای را نخواهند یافت.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در مراسم بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه داعش، تکفیری‌ها و سلفی‌ها بازماندگان همان کسانی هستند که به حضرت علی(ع) نیز می‌گفتند توبه کن وگرنه کافر هستی و قتلت واجب است و در حقیقت اینان مشکلی عقیدتی دارند و گمان می‌کنند که برای رضای خداوند آدم می‌کشند، اظهار داشت: داعشی‌ها در کشورهای عراق
داعش، تکفیری‌ها و سلفی‌ها بازماندگان همان کسانی هستند که به حضرت علی(ع) نیز می‌گفتند توبه کن وگرنه کافر هستی و قتلت واجب است
و سوریه به حدی جنایت می‌کنند، که در نتیجه دیگر کسی درباره اسرائیل صحبت نمی‌کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ما باید بغض‌های در گلویمان را نسبت به شیطان بزرگ آمریکا هرچه می‌توانیم تقویت کنیم، افزود: تمام این گروهک‌های تروریستی اعم از داعش، جبهه النصره، تکفیری‌ها، وهابی‌ها و سلفی‌ها همگی وابسته به آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند وگرنه این گروه‌ها این همه اسلحه و مهمات را از کجا می‌آورند؟

وی تصریح کرد: امروز بزرگترین خطر مسلمانان از ناحیه آمریکا است و ما باید هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال احیای تفکر شاهنشاهی در این کشور هستند،
مک دونالد جز نمایندگی ترویج فرهنگ منحط آمریکایی و از این قبیل چیز دیگری نیست
گفت: آمریکا دنبال آن است که دوباره ملت ایران را به برده‌کشی برساند و مردم ما مطیع او باشند اما مقام معظم رهبری سه روز قبل در ملاقات مجمع جهانی اهل بیت(ع) تکلیف همه را مشخص کرد و فرمود ما هرگز اجازه نمی‌دهیم آمریکا در شئون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی ما کوچکترین نفوذی پیدا کند.

وی با هشدار درباره نفوذ مؤسسات اقتصادی آمریکایی جهت ترویج فرهنگ غرب به کشور بیان داشت: مک دونالد جز نمایندگی ترویج فرهنگ منحط آمریکایی و از این قبیل چیز دیگری نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: مسئله دومی که مقام معظم رهبری فرمودند
دشمنان می‌خواهند عراق و سوریه را تجزیه کنند و یک لانه فساد در گوشه‌ای از این کشورها مثل اسرائیل دوباره بسازند
این بود که هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین دولت‌ها و ملت‌های مسلمان است و به همین دلیل همیشه منشأ اختلاف هستند و کشورها را به جان هم می‌اندازند تا هم بتوانند اسلحه خود را بفروشند هم کشورهای اسلامی نیز هیچگاه نتوانند با هم متحد شوند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: دشمنان می‌خواهند عراق و سوریه را تجزیه کنند و یک لانه فساد در گوشه‌ای از این کشورها مثل اسرائیل دوباره بسازند و همواره مسلمانان را درگیر هم کنند اما با جوانان غیرتمندی که عراق و سوریه دارد و همچنین تلاش حزب‌الله، هرگز فرصت پیاده شدن چنین نقشه خائنانه‌ای را نخواهند یافت.

وی ادامه داد: حرم حضرت شاهچراغ(ع)
ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد
در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به سومین حرم اهل بیت(ع) نامگذاری شد البته هنوز خاطرات آن سفر تاریخی در ذهن ما هست که توجه مردم نسبت به رهبرشان تا چه حد بود و ارتباط و پیوند بین رهبر و مردم یک پیوند عادی و معمولی نیست.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط بین ملت ایران با اهل بیت(ع) هرگز قطع نخواهد شد و ما افتخارمان این است که شیعه به دنیا آمده‌ایم و شیعه زندگی می‌کنیم و شیعه از دنیا خواهیم رفت، گفت: این افتخار بسیاری است که ما حق و روش درست و راه مستقیم را شناخته‌ایم.
کد مطلب : ۱۰۰۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما