۷ یادواره شهید همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد برگزار می‌شود‌

30 مرداد 1394 ساعت 15:24

فرمانده سپاه لامرد از برگزاری ۷ یادواره شهید همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از لامرد، سرهنگ عبدالله آزاد صبح امروز  در جلسه  هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 70 ویژه برنامه در زمینه‌های مختلف در شهرستان لامرد اجرا می‌شود اظهار داشت: برگزاری 7 یادواره شهید و رژه موتوری از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه لامرد خاطرنشان کرد: غبارروبی از قبور شهدا، برگزاری اردوی راهیان نور، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شب شعر و خاطره ایثارگران، میقات صالحین، پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسم‌های هفته دفاع مقدس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج ولایت‌پذیری است عنوان کرد: شهرستان لامرد در دفاع مقدس دستاوردهایی داشته که در هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه‌ها به این دستاوردها پرداخته می‌شود.

سید مهدی احمدی‌زاده، معاون فرماندار لامرد، نیز در این جلسه گفت: جنگ تحمیلی با همدلی و همزبانی و رشادت جوانان به پیروزی ختم و سرافرازی ملت ایران در تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه جنگ برای ما برکاتی داشته اظهار داشت: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه، تثبیت انقلاب، اعتماد و اطمینان به جوانان و پالایش عناصر انقلابی و غیرانقلابی  از برکات جنگ بود.


کد مطلب: 10075

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10075/۷-یادواره-شهید-همزمان-هفته-دفاع-مقدس-شهرستان-لامرد-برگزار-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir