۰
plusresetminus

همايش تخصصي جوان و انديشه با حضور وزير آموزش و پرورش در لارستان

تاریخ انتشارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
وزیر آموزش و پرورش گفت : کشوری به رشد و توسعه دست می یابد که منابع انسانی آن نیروهایی توانمند، مومن، با انگیزه و متخصص باشند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، علی اصغر فانی امروز در همایش تخصصی جوان و اندیشه در لارستان ، یکی از عوامل موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته ای را، سرمایه انسانی دانست و با بیان این که دنیا درک کرد که ایران کشوری هسته ای است و نمی توان علم و دانشمندان هسته ای ما را نفی کند افزود : دشمنان به همین دلائل مجبور شدند در مذاکره به تفاهم برسند و حق ما را به رسمیت بشناسند .

وی با بیان این که آینده ایران و انقلاب اسلامی از آن جوانان این مرز وبوم است، تصریح کرد: مسئولین با تکیه بر این جوانان می توانند با مواضع صریح و قدرتمند بر خواسته های خود پافشاری کنند و عقب ننشینند.

وی بابیان این که سند تحول آموزش و پرورش با جوهره کیفیت بخشی و عدالت آموزشی مبنای برنامه پنجم توسعه است و سال 95 اولین سال اجرای این برنامه خواهد بودافزود : تمام تلاش این است تا در صورت تأمین اعتبار و حمایت های لازم، برنامه ها براساس این سند اجرایی شود.

محمد منیری دبیر همایش تخصصی جوان و اندیشه هدف از برگزاری این همایش را هدایت سرمایه های خیرین به سمت طرح های فرهنگی و ایجاد پیوند میان نخبگان و جامعه برای استفاده بهتر از ظرفیت آنان اعلام کرد .

در این همایش از 30 نفر از برگزیدگان امسال کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که حائز رتبه های زیر 1000 منطقه دو کشور شده بودند تجلیل شد .
 
کد مطلب : ۱۰۱۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما