۰
plusresetminus

جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: این جشنواره به همت گروه جهادی دانشجویی شهید چمران با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.
[جشنواره لنزهای خاکی
[جشنواره لنزهای خاکی
به گزارش "حافظ نیوز"، محمد کلوانی در جمع مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی شهر شیراز اظهار داشت: جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی" در شیراز به همت گروه جهادی دانشجویی شهید چمران با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس و خاطره نویسی در چند بخش عکاسی خاطره نویسی و دو بخش فیلم مستند تلوزیونی ۲۰ دقیقه و کلیپ سه دقیقه ای موبایل با موضوع محرومیت زدایی و حرکت‌های جهادی گروه‌های فعال دراستان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری جشنواره لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی برای جهت دهي به گروه‌های جهادي که عامل ايجاد تغيير در ماهيت خود جوش و جهادي اين حرکت‌هاست.

مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: بايد با برگزاري این جشنواره‌ها اولویت‌های مختلف فعاليت جهادگران را معرفي کرد كه البته خود اين مسئله عامل هم افزايي و رقابت سالم در بين گروه‌های جهادي است.

کلوانی با بیان اینکه جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی" در بخش‌های عکس٬ فیلم و خاطره است و فرمت‌های ارسالی این آثار باید در قالب مشخص شده باشد، ادامه داد: عکس با فرمت jpg و سایز A3 حجم ۵ مگابایت و فیلم نیز در دو بخش کلیپ سه دقیقه ای است که باید از طریق موبایل ضبط شده باشد.

وی با بیان اینکه در بخش مستند تلویزیونی فرمت آن باید HD باشد و کمتر از ۲۰ دقیقه نباشد تصریح کرد: خاطرات هم از وقایع تلخ و شیرین قبل از اعزام و هنگام اردوی جهادی در تمامی فعالیت‌ها به صورت یک برگ A4 باشد که باید با فرمت word بر روی CD به همراه برگ تایپ شده ارسال شود.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ارسال آثاربه جشنواره ۱۵ آبان ماه است خاطرنشان کرد: علاقمندان، آثار خود را با مراجعه حضوری به مدیریت حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس به آدرس شیراز، میدان امام حسین(ع)، جنب دفتر امام جمعه، بسیج دانشجویی تحویل دهند.

کلوانی بیان کرد: آثار (عکس، خاطره و فیلم)، ببینده را زمان طولانی تری درگیر پیام خود می‌کند که این می‌تواند در ضمیر ناخودآگاه بیننده جریان داشته باشد و به او کمک کند.
کد مطلب : ۱۰۱۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما