۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

اردوهای جهادی بسترسازی برای تربیت مدیران جهادی است/ رسالت حرکت‌های جهادی مبارزه با تهدیدهای فرهنگی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
قزل‌سفلی اردوهای جهادی را کمک به کارآمدی نظام برشمرد و گفت: اردوهای جهادی دعوت به اسلام و انقلاب با رفتار عملی است.
قزل‌سفلی
قزل‌سفلی
به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل قزل سفلی به همراه حجت‌الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس و میثم فضل الله پور مدیر فرهنگی این ناحیه از اردوهای جهادی دانشجویی شهرستان نی‌ریز بازدید کردند.

وی در این بازدید با بیان اینکه اردوهای جهادی دعوت به اسلام و انقلاب با رفتار عملی است، این اردوها را کمک به کارآمدی نظام دانست و اظهار داشت: بسترسازی برای تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی در طراز انقلاب اسلامی و کمک به طراحی و فراگیری الگوی زندگی جهادی و روحیه و تفکر بسیجی در راستای ارتقای فرهنگ معنوی جامعه و مبارزه با تهدیدهای فرهنگی مأموریت‌ها و رسالت‌های حرکت‌های جهادی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، کمک به شناخت میدانی و مداوم مناطق هدف و بازیابی نیازها و معضلات اقشار جامعه برای هدفمندی و اثرگذاری ساختارهای اجرایی را از رسالت‌های حرکت‌های جهادی برشمرد و تصریح کرد: حاکمیت فرهنگ و تفکر جهادی به عنوان یک الگو در تمام عرصه‌های زندگی، تمرین ولایت پذیری، تقویت ارزش‌های اخلاقی، لمس مشکلات و چشیدن طعم محرومیت، گسترش عدالت، ایجاد روحیه نشاط و امید در منطقه محروم، پیشرفت فرهنگی و اقتصادی در مناطق کم برخوردار و تقویت روحیه مطالبه گری از اهداف اردوهای جهادی است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی در حال تبدیل شدن به یک جریان فراگیر اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور است اضافه کرد: این اردوها متشکل از سرمایه‌های انسانی جوان، مؤمن، بصیر، کارآمد و دست یافته به الگوی فرهنگی، زندگی جهادی است.

وی، بهداشت، درمان ومحیط زیست، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیز داری، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس و مساجد، آموزش و مشاوره تحصیلی پژوهشی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ سازی، بارور سازی اقتصاد محلی، عمران و آباد سازی از عرصه‌های مهم اردوهای جهادی دانشجویی برشمرد که بر اساس تجربیات اردوهای جهادی گذشته و نیازهای کنونی کشور تعیین شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه سرکشی از اردوی جهادی بخش مشکان نی‌ریز گفت: بعد از 37 سال از سپری شدن انقلاب، برای مسئولان جای تأسف است که شهری با داشتن 64 شهید، اهالی آن هنوز نمی‌توانند از شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون جمهوری اسلامی استفاده کنند.

براساس این گزارش، دو گروه جهادی دانشجویی از شهرستان نیریز در عرصه‌های عمرانی مشغول به ساخت مسجد برای روستای جعفرآباد و سرویس بهداشتی گلزار شهدای بخش مشکان نی‌ریز بودند.

این گروه‌ها در عرصه‌های فرهنگی نیز با برپایی کلاس‌هایی آموزشی سبک زندگی اسلامی، بهداشتی، مشاوره ای و فوق برنامه‌هایی مثل جشن و یادواره شهدا و.. مشغول به فعالیت بودند.
کد مطلب : ۱۰۱۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما