۰
plusresetminus

چهار شهر و 95 روستای فارس از گاز طبیعی بهره مند می شوند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: طرح های گازرسانی به چهار شهر و 95 روستای این استان هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و مردم این مناطق از گاز طبیعی بهره مند می شوند.
چهار شهر و 95 روستای فارس از گاز طبیعی بهره مند می شوند
به گزارش حافظ نیوز، هوشنگ محمدی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرهای رامجرد در شهرستان مرودشت، خوزی در شهرستان لامرد، حسن آباد و سده در شهرستان اقلید هفته دولت شبکه گازرسانی به آنها افتتاح می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای بابامنیر در شهرستان ممسنی، دبیران در شهرستان زرین دشت و فاز دوم گازرسانی به شهر مزایجان در شهرستان بوانات نیز هفته دولت آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اظهار کرد:هم اینک 84 شهر فارس از گاز طبیعی برخوردار هسنتد و گازرسانی به 10 شهر در دست اجرا و هشت شهر در دست مطالعه است.

محمدی گفت: در این هفته، طرح های گازرسانی به شماری از صنایع و شهرک های صنعتی همچون شهرک صنعتی خرامه و شرکت سیمان سپهر قیر در استان فارس به بهره برداری می رسد و طرح گازرسانی به محور صنعتی اقلید اجرایی می شود.

به گفته این مقام مسوول، در استان فارس 32 صنعت عمده با مصرف افزون بر 10 هزار متر مکعب گاز در ساعت و دو هزار و 233 مصرف کننده صنعتی جزء گازرسانی شده و تعداد شهرک های صنعتی بهره مند از گاز 28 شهرک از حدود 60 شهرک است.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 183 روستای استان از دیگر برنامه های هفته دولت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در حال حاضر 895 روستا از حدود پنج هزار روستا و آبادی استان فارس از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی یادآوری کرد: گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع استان فارس در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید نسبت به 35 سال قبل از آن به ترتیب 31، 49 و 24 درصد رشد داشته است.

محمدی گفت: در سه ماه نخست امسال دو هزار و یکصد میلیارد ریال برای عملیات گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع استان هزینه شده است و امید است هفت هزار و 500 میلیارد ریال تا پایان امسال برای تکمیل این طرح ها و آغاز طرح های جدید اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع استان حرکتی پرشتاب است و بارقه ای امید برای مردم استان و افتخاری برای کارکنان شرکت گاز استان فارس محسوب می شود.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نام دارد.
کد مطلب : ۱۰۱۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما