برگزاری یادواره 72 شهید سادات و همنام امام رضا (ع) در اقلید

3 شهريور 1394 ساعت 13:06

صبح فردا با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی یادواره 72 شهید سادات و همنام امام رضا (ع) اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، 9:30 صبح فردا با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی یادواره 72 شهید سادات و همنام امام رضا (ع) اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

ورود امام رضا (ع) به ایران، امامت را برای ما عینیت بخشیده و آن را قابل‌دسترسی کرد و موجب تقویت باورهای تاریخی شیعی شد.

به مناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا (ع) و در راستای برنامه‌های نهمین جشنواره رضوی نسیم ولایت برنامه‌ها و جشن‌های متعددی در اقلید که قدوم مبارک امام رضا (ع) را سرمه چشمان خود کرده است برنامه‌ریزی شد.

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س)، همایش خانواده رضوی، محفل انس با قرآن، پیاده‌روی خانوادگی، تجلیل از مساجد و ائمه جماعات، بزرگداشت یادروز ورود امام رضا (ع) به اقلید، بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در سطح این شهرستان، استقبال از دوندگان رضوی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان و برگزاری جشن ولادت امام هشتم ازجمله این برنامه‌هاست.

همچنین به همت کانون فرهنگی هنری شهدای چشمه رعنا، کاروان کوچ عاشقانه با حضور 40 نفر از جوانان این روستا در سپیده‌دم روز چهارشنبه 28 مردادماه 94 پیاده به سمت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) رفتند.

استقبال از کاروان نمادین علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) روز یکشنبه یکم شهریورماه جاری از گلزار شهدای گمنام اقلید تا قدمگاه امام رضا (ع) در چشمه رسول‌الله و برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی با حضور باشکوه مردم این شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه پربرکت بوده است.

به گزارش فارس، همزمان با برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در شهر اقلید آیین‌های متعددی در روستاها و شهرهای این شهرستان برگزار شده است.


کد مطلب: 10205

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10205/برگزاری-یادواره-72-شهید-سادات-همنام-امام-رضا-ع-اقلید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir