قبور شهدای قیروکارزین غبارروبی و گل‌افشانی شد

3 شهريور 1394 ساعت 8:54

به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان محلی قبور شهدای قیروکارزین غبارروبی و گل‌افشانی شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز به مناسبت آغاز هفته دولت، امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای قیروکارزین با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان دولت رجایی و باهنر با غبارروبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه این مراسم با نکوداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدای والامقام دوران هشت‌ساله دفاع مقدس با نثار خون پاک خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کردند.

اشکان کاظمی حضور کارکنان دولت بر مزار شهدا را اقدامی در راستای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و تصریح کرد: تجلیل از مقام والای شهدا، پاسداشت تمام خوبی‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی است و هرساله و در ایام هفته دولت، قدردانی از خدمات شهدا به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی ستاد بزرگداشت هفته دولت در قیروکارزین است.

این مقام مسئول با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر افزود: رجایی و باهنر خاری در چشم دشمنان و منافقان کوردل بودند و مردم خدمات و رشادت‌های این دو بزرگوار را فراموش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: شایسته است با الگوپذیری از این دو اسوه عشق و شهادت همراه با ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری در راستای خدمت به مردم، کشور و انقلاب برداشته شود.

امام‌جمعه قیروکارزین نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز با حضور خود در گلزار شهدا به ‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با شهیدان عهد و پیمانی دوباره می‌بندیم که راه آنان را ادامه می‌دهیم.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری افزود: در آیات متعدد قرآن کریم در مورد جایگاه شهید و شهدا مکرر یادشده و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی نیز اصلی مهم محسوب می‌‌شود.

وی بابیان این‌که اقتدار و عظمت کشور از برکت خون شهداست بیان داشت: شهدا برای تحقق آرمان‌های مقدس خود شجاعانه و عاشقانه وارد عرصه پیکار شدند و در دفاع از حق با باطل جنگیدند و حماسه‌ای ماندگار و جلوه‌های نو و بدیعی از ایثار و مقاومت را خلق کردند.


کد مطلب: 10210

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10210/قبور-شهدای-قیروکارزین-غبارروبی-گل-افشانی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir