۰
plusresetminus

افتتاح چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ لارستان

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
در نخستین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بااعتباری افزون‌بر 29 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، عصر امروز با حضور علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی و بخشدار صحرای باغ چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ویژه لارستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در این دو سال کارهای بسیار بزرگی را انجام داده و در موضوعات مختلف موفق عمل کرده است که مهم‌ترین آن مسئله توافق هسته‌ای بود که از تمام تلاشگران تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر گشایشی حاصل و اعتبارات خوبی به این مناطق تزریق شود تا آبادانی این خطه را شاهد باشیم.

نجیب‌زاده از تمام اهالی بخش صحرای باغ خواست که با تعامل و اتحاد بیشتر کارها را به‌ پیش برند تا رشد و توسعه و آبادانی در بخش پدید آید.

معاون استاندار فارس از رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان نیز خواست که به وضعیت جاده‌های این بخش بیشتر رسیدگی و آن‌ها را بهسازی و تعریض کند.

به گزارش فارس، در این روز، سالن اجتماعات سید محی‌الدین قتالی عمادده در زمینی به مساحت 650 مترمربع و با زیربنای 350 مترمربع بااعتباری افزون‌بر 8 میلیارد ریال افتتاح شد.

زیرسازی و آسفالت خیابان خاتم‌الانبیا، خیابان رشادت عمادده بااعتباری افزون‌بر 10 میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان داخل روستای دشتی بااعتبار 4 میلیارد و 400 میلیون ریال، اصلاح جاده انحرافی خروجی دشتی به سمت خلور بااعتبار 760 میلیون ریال ازجمله پروژه‌های راه‌سازی بود که در بخش صحرای باغ لارستان توسط مسئولان افتتاح شد.

همچنین احداث خانه معلم در زمینی به مساحت 200 مترمربع با زیربنای 350 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 850 میلیون ریال خیرساز توسط برادران اعتمادی، تجهیز و تکمیل آزمایشگاه روستای دشتی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال توسط خیر عبدالله عارف، روشنایی ورودی روستای ده میان و نصب ترانس به‌منظور رفع افت ولتاژ برق روستای کردشیر و شهر عمادده بااعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در این روز به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار عمادده نیز به بیان مسائل و مشکلات این بخش پرداختند که مهم‌ترین آن کمبود نیروی انسانی در بخشداری صحرای باغ بود.

امین دامن‌کشان مدیر شرکت توزیع برق لارستان نیز گفت: در پنج ماه اخیر هفت طرح برق‌رسانی را بااعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش صحرای باغ به بهره‌برداری رسانده‌ایم.
کد مطلب : ۱۰۲۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما