۰
plusresetminus

افتتاح و کلنگ‌زنی 24 میلیارد تومان پروژه در لامرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
فرماندار لامرد گفت: در هفته دولت،24 میلیارد تومان پروژه در لامرد افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، عبدالرضا منصوری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی با قدرت و عظمت به مسیر خود ادامه می‌دهد چراکه در رأس نظام رهبری هوشیار و بصیر قرار دارد.

فرماندار لامرد افزود: دولت تدبیر و امید بسیار مصمم است که وعده‌های انتخاباتی خود را عمل و اجرا کند و در حوزه سیاست خارجی قدم‌های بسیار خوبی برداشته شد که سرانجام آن این بود که غربی‌ها قبول کردند و پذیرفتند نمی‌شود نظام جمهوری اسلامی را در معادلات نادیده گرفت و مردم و رهبر معظم انقلاب به دنیا ثابت کردند که نظام ما در معادلات بین‌المللی نقش بسیار مهمی دارد.

وی بابیان اینکه از ابتدای انتخابش به‌عنوان فرماندار لامرد با اعضای شورای اداری عهد بسته که با همدلی و هم‌زبانی تمام‌کارهای این شهرستان را انجام دهیم گفت: در این زمینه اتفاقات بسیار خوبی در لامرد صورت گرفت و سیاست‌های عمومی دولت به‌خوبی اجرا شد.

منصوری ادامه داد: بر اساس آمار و ارقام مستند موجود امروز لامرد یکی از شهرستان‌های امن استان فارس محسوب می‌شود که نشان می‌دهد سیاست‌های عمومی دولت در این منطقه به‌خوبی اجرا شده است.

نماینده عالی دولت در لامرد با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته 32 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت بیان داشت: در هفته دولت امسال 24 میلیارد تومان پروژه در زمینه‌های گازرسانی، بهداشت و درمان، آب، کشاورزی، برق، بهسازی روستایی و... مورد افتتاح و یا کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: فلسفه حضور تمام مسئولان خدمت به مردم است و اگر چیزی جز این باشد چرا پشت میز قرار گرفته‌ایم و قانون‌مداری باید سرلوحه کار باشد چراکه مردم انتظار انجام دقیق آن را دارند.

منصوری در مورد انتخابات کارکنان نمونه دولت توسط ادارات در هفته دولت امسال نیز تصریح کرد: باید در این زمینه تعارفات را کنار گذاشت و تنها به انجام خدمت جایگاه دهیم.

فرماندار لامرد با اشاره به موضوع کاروان‌های حج بیان داشت: لامرد این ظرفیت را دارد که از توانمندی‌های خود در کاروان‌های حج استفاده کند.

در ادامه جلسه شورای اداری لامرد، مدیر حج و زیارت استان فارس نیز بیان داشت: مردم لامرد مردمی بسیار متعهد و ولایی هستند که در حج و زیارت این موضوع به‌خوبی مشاهده شده است و کارگزاران بسیار خوبی از این شهرستان در کاروان‌های حج حضور دارند.

علیرضا زینلی ادامه داد: تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم در حج و زیارت خدمات بسیار خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: لامرد یک شهرستان توانمند محسوب می‌شود و باید مدیر بومی کاروان‌های زیارتی بسیاری در این شهرستان وجود داشته باشد.

زینلی همچنین اذعان داشت: به تمام شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در استان فارس پیشنهاد شده است که میدان کعبه و بلواری به‌نام شهدای حج داشته باشند که امیدواریم در لامرد نیز این کار صورت گیرد.
کد مطلب : ۱۰۲۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما