۰
plusresetminus

3 پروژه عمرانی و فرهنگی در بخش کردیان جهرم افتتاح شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
با حضور فرماندار جهرم سه پروژه عمرانی و فرهنگی در بخش کردیان این شهرستان با اعتباری افزون‌بر یک‌هزار و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، بعدازظهر امروز با حضور علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی و بخشدار کردیان سه پروژه عمرانی و فرهنگی در این بخش به بهره‌برداری رسید. فرماندار جهرم در این مراسم با تأکید بر اینکه دولت ‌محور عملکرد خود را رفاه و عدالت اجتماعی قرار داده است، اظهار داشت: گفتمانی که توسط دکتر روحانی در دوران تبلیغات ریاست جمهوری مطرح شد مورد اقبال مردم قرار گرفت و از سوی مقام عظمای ولایت بعد از انتخاب وی تنفیذ شد.

در این مراسم پروژه اصلاح و بهسازی آب آشامیدنی روستای یوسف‌آباد که به طول 3 هزار و 400 متر با اعتباری افزون‌بر 200 میلیون ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، به بهره‌برداری رسید.

در ادامه ساختمان مسجد و حسینه بین‌راهی که به همت خیر نیک‌اندیش عزت‌الله یوسفی در مساحتی به وسعت 450 مترمربع و زیربنای 200 مترمربع با اعتبار 800 میلیون ریال ساخته ‌شده مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین ساختمان فرهنگسرای شهر قطب‌آباد که در زمینی به مساحت 500 مترمربع و زیربنای 120 مترمربع  با هزینه 300 میلیون ریال از خودیاری شهرداری به‌منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی ساماندهی کلاس‌های فرهنگی و هنری ساخته شده است همزمان با نخستین روز از هفته دولت در بخش کردیان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد مطلب : ۱۰۲۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما