واکنش‌ها به بازگشایی سفارت بریتانیا؛5-

تشکل های دانشجویی کازرون: بازگشایی سفارتخانه انگلیس تهدیدی برای امنیت ملی و داخلی است

3 شهريور 1394 ساعت 16:06

تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس اعلام کردند: بازگشایی این جاسوسخانه تهدیدی برای امنیت ملی و داخلی ایران به شمار می رود.


به گزارش حافظ نیوز، 13تشکل دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در پی بازگشایی سفارت انگلیس بیانیه ای صادر کردند که  به شرح ذیل آمده است:

بسم الله القاصدالجبارین
وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَ لَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَ لَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ مالَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ۵
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

تاریخ ایران اسلامی مملو از خیانت ها و خباثت های استعمار پیر انگلیس است و این مستکبر کهنه کار هیچگاه دست از توطئه بر علیه این خاک و بوم برنداشته و این روباه پیرخباثتهایش از قبل از انقلاب اسلامی بر کشور ما روا داشته و منوط به جمهوری اسلامی ایران نبوده است.

در ادامه این بیانیه خطاب به دولت آمده است: امروز دولت یازدهم دچار خودشیفتگی و آلزایمرتاریخی شده است و الا چرا باید سفارتی که در جریان فتنه سال۸۸ ،لانه اش جولانگاه فتنه گرانی شد که کشور را به ورطه نابودی کشاندند، بازگشایی شود.

این بیانیه می افزاید: فرقه سازی های مذهبی که از دیر باز در کشور ما و منطقه توسط این خبیث انجام شده و مسلمانان و بالاخص شیعیان را به جان هم انداخته است را نمی شود ساده انگارانه نادیده گرفت. آیا می شود فراموش کرد بهاییت و وهابیت ساخته و پرورش یافته این شیطان نیست؟ آیا مادر و حامی شیعه لندنی و وهابی تکفیری که بلای جان جهان اسلام شده است جز این جرثومه فساد است؟

به حق می توان گفت خطر انگلیس به مراتب بیشتر از آمریکا است چرا که آمریکا در اذهان ملت ایران یک احمق بیشتر نیست که بازیچه دست صهیونیست و انگلیس است.

امروز این انگلیس است که احتیاج به بازگشایی سفارتش دارد چرا که هنوز توافق هسته ایمان به سرانجامی نرسیده ، عاجلانه به دنبال بازگشایی سفارتش است، لذا نباید این اجازه را به دون هیچ قید و شرطی به او می دادیم.
بازگشایی این جاسوسخانه تهدیدی برای امنیت ملی و داخلی ایران به شمار می رود که بدون هیچگونه ملاحظاتی با اجازه دولت انجام می پذیرد.
ما تشکل های دانشجویی دانشگاه های کازرون از دولت می خواهیم نسبت به بازگشایی این سفارت تجدید نظر نماید و نسبت به این مسئله تجدید نظر نماید. در غیر اینصورت دانشجویان انقلابی با توجه به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک خمینی کبیر و فرامین داهیانه امام خامنه ای، مانند گذشته به عنوان موذن جامعه اسلامی، نمی گذارد استقلال و امنیت این کشور با بازگشایی این لانه کثیف و جاسوسخانه دوم استکباربه خطر بیافتد.

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سلمان فارسی ، آزاد اسلامی ، پیام نور مرکز کازرون، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی حرفه ای دختران، سما،پیام نور نودان ، هیئت های فرهنگی مذهبی دانشجویی رهروان ولایت دانشگاه سلمان فارسی،حضرت رقیه«س»،ریحانه النبی«س»،محبین فاطمه الزهرا«س»،آل یاسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

 

 


کد مطلب: 10244

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10244/تشکل-های-دانشجویی-کازرون-بازگشایی-سفارتخانه-انگلیس-تهدیدی-امنیت-ملی-داخلی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir