کازرون، فعال‌ترین واحد دانشگاهی در جشنواره لقمان حکیم

4 شهريور 1394 ساعت 17:03

دکتر سپیده اربابی، در مراسمی که صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، واحد کازرون را فعال ترین واحد دانشگاهی در جشنواره لقمان حکیم عنوان کرد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایسکانیوز، دبیر دومین جشنواره علوم پزشکی لقمان حکیم، هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق پژوهشگران حوزه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: در دومین دوره از جشنواره لقمان حکیم با وجود اینکه نمی توانستیم از برگزیدگان سال گذشته تقدیر به عمل آوریم اما از کاندیداهای سال گذشته خواستیم تا در این دوره نیز شرکت کنند و آثار خود را بار دیگر به این جشنواره ارسال کنند.

او با بیان اینکه امروز 30 نفر به عنوان برگزیده جشنواره لقمان حکیم معرفی خواهند شد، افزود: تمامی این برگزیدگان در وب سایت جشنواره ثبت نام کرده اند و آخرین نفری که در این سایت ثبت نام و برای ارسال اثر خود اقدام کرده نفر641 بوده است. همچنین از 30 نفر منتخب در این جشنواره از 18 نفر با عنوان نفرات برگزیده و 14 نفر با عنوان نفرات شایسته، تقدیر به عمل می آید.

او تعداد کل آثار ارسالی به دومین جشنواره لقمان حکیم را 400 اثر عنوان کرد و افزود: تعداد آثاری که در این جشنواره قابلیت کدگذاری داشته است 230 مورد بوده است.
اربابی افزود: برخی از آثار به دلیل آنکه وابستگی به دانشگاه آزاد اسلامی نداشتند از لیست داوری حذف شدند.

دبیر دومین همایش لقمان حکیم با اشاره به میزان فعالیت واحدهای دانشگاهی در این جشنواره بیان کرد: جشنواره لقمان حکیم از 36 واحد دانشگاه آزاد اسلامی آثار دریافت کرد که واحد کازرون بیشترین آثار ارسالی را در این جشنواره به خود اختصاص داده است.

اربابی در ادامه بیان کرد: پس از واحد کازرون به ترتیب واحدهای علوم دارویی، علوم پزشکی و دندان پزشکی واحدهایی بوده اند که بیشترین آثار ارسالی را در در جشنواره لقمان حکیم داشته اند.


کد مطلب: 10269

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10269/کازرون-فعال-ترین-واحد-دانشگاهی-جشنواره-لقمان-حکیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir