شورای شهر لامرد درگیر استیضاح شهردار این شهر

4 شهريور 1394 ساعت 17:05

شورای اسلامی شهر لامرد این روزها درگیر استیضاح شهردار این است.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، طرح استیضاح و برکناری شهردار لامرد در اعتراض به عملکرد وی توسط شورای اسلامی این شهر از هفته‌های گذشته کلید خورده و در دستور کار جدی این شورا قرارگرفته و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده شهردار لامرد نامه استیضاح خود را نیز دریافت کرده است و این خبر در سطح شهر نیز به‌سرعت منعکس‌شده و مردم در چند روز آینده شاهد خداحافظی حسین شبانی‌نژاد از کرسی مدیریت شهرداری لامرد خواهند بود.

استیضاحی که حتی شهردار لامرد 14 مردادماه سال جاری در جلسه شورای اداری به‌صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرد و فرماندار لامرد را در مورد طرح استیضاح خود بدون ارائه و اعلام دلایل قانع‌کننده‌ای دخیل دانست و گفت: تمام فرمانداران حق ‌دارند که مخالفان دیدگاه‌های سیاسی خود را از قطار مدیریت پیاده کنند.

اما فرماندار لامرد نیز در آن جلسه خطاب به حسین شبانی‌نژاد تصریح کرد: هیچ قطاری نیست که کسی سوار شود و هرکسی که فکر می‌کند سوار قطار است اشتباه می‌کند و نه قطاری و نه اتوبوسی وجود دارد چراکه خدمت در کشور و نفس کشیدن در این نظام افتخار محسوب می‌شود.

عبدالرضا منصوری ادامه داد: راجع به ماندن یا رفتن شهردار این شهر از سمت خود تاکنون هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده‌ام و همیشه از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد حمایت کرده‌ایم چراکه منتخبان مردم هستند و اشخاص برایمان مهم نیست و من می‌دانم شهر در چه وضعیتی است و چگونه باید خدمات صورت گیرد.

وی افزود: همگی کمک می‌کنیم تا یک شهر خوب داشته باشیم و بارها از دیگر دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ام تا به شهرداری کمک کنند زیرا اگر خدمتی صورت گیرد نظام و دولت سرافراز هستند.

هرچند نشان می‌دهد فرمانداری لامرد از عملکرد شهرداری این شهر راضی نیست اما شهردار لامرد باید بداند که امروز این اعضای شورای اسلامی لامرد هستند که طرح استیضاح شهردار و برکناری وی را در دستور کار شورا قرار داده‌اند و فرمانداری لامرد در این زمینه تاکنون دخالتی نکرده است.

به‌هرحال ذکر این نکته لازم و ضروری است که امروز منظر شهر لامرد یک چهره خسته است و باید روزبه‌روز پیشرفت و توسعه در این شهر ارتقا یابد.


کد مطلب: 10272

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10272/شورای-شهر-لامرد-درگیر-استیضاح-شهردار-این

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir