امام‌جمعه کازرون: شیوه انتخاب استاندار فارس را تائید نمی‌کنیم

4 شهريور 1394 ساعت 17:13

امام‌جمعه کازرون گفت: شیوه انتخاب اخیر استاندار فارس را تائید نکرده اما این انتخاب را به وی تبریک می‌گوییم.
خبرگزاری فارس: شیوه انتخاب استاندار فارس را تائید نمی‌کنیم


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد خرسند امشب در هفتمین همایش هم‌اندیشی ولایتمداران استان فارس در سخنانی اظهار داشت:  انتخاب استاندار فارس با شعار اعتدال و تدبیر همخوانی نداشت و فارس با جمعیت و گستردگی بسیار نباید با مسئولان، نمایندگان و علمای آن چنین برخوردی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار فارس باید پایند شعار دولت که همان تدبیر و امید و اعتدال است باشد تا بتواند کارهای این استان را به‌پیش برد.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی اپوزیسیون دولت نیست، افزود ما دلسوز نظام جمهوری و استان فارس هستیم و حتی دولت گذشته نیز مورد انتقاد قرار می‌گرفت، چراکه اصل حفظ نظام اسلامی و نه حمایت از جناح سیاسی خاصی است.

خرسند تصریح کرد: در مورد انتخابات سازوکارهای خوبی در استان فارس با محوریت روحانیت و نماینده مقام معظم رهبری که دربرگیرنده مجموعه‌های مختلف اصولگرایی است شکل‌گرفته و مسائل انتخابات را دنبال می‌کنند.

امام‌جمعه کازرون اضافه کرد: انتخابات خبرگان رهبری نباید تحت‌الشعاع مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و نامزدها و شخصیت‌های بزرگی که سوابق ارزشمندی  دارند به جامعه مدرسین معرفی و نظر نهایی اعلام می‌شود و ما نیز از آن تمکین می‌کنیم.

خرسند با اشاره به اینکه بعضی از جریان‌ها بر این باورند که با توافق هسته‌ای می‌توانند حضور اقتصادی و سیاسی با آمریکا را فراهم کنند، افزود: در برابر این‌گونه ترفندها به وظیفه خود عمل خواهیم کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را اصل قرار داده و از آن حمایت می‌کنیم.

وی بیان داشت: هجمه‌های سنگینی به نهادهای انقلاب اسلامی به‌ویژه شورای نگهبان صورت گرفته که با شعار همدلی و هم‌زبانی سازگار نیست و نیز مسئولان دولت باید مراقب گفته‌های خود باشند چراکه این نهاد حافظ نظام اسلامی بوده و تضعیف آن خواسته دشمان است.


کد مطلب: 10273

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10273/امام-جمعه-کازرون-شیوه-انتخاب-استاندار-فارس-تائید-نمی-کنیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir