بهره‌برداری از 70 پروژه عمرانی و زیربنایی در کازرون

4 شهريور 1394 ساعت 17:15

فرماندار کازرون از بهره‌برداری 70 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری افزون بر 185 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کازرون، حمیدرضا گرامی دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌ای است که درصدی از خدمات انجام‌گرفته دولت در قالب‌های مختلف به مردم ارائه شود.

وی اخلاق و عقلانیت را مهم‌ترین شاخصه در انجام کارها عنوان کرد و افزود: هرجایی که اخلاق بر مبنای اللهی باشد انسان دچار احساسات و سردرگمی نمی‌شود، بنابراین ما مسئول و مدیون انقلاب، امام راحل، مردم و نسل آینده هستیم که در تاریخ عملکرد ما ثبت می‌شود.

فرماندار کازرون از مسئولان و مدیران این شهرستان خواست تا مردم را در پیچ‌ و خم‌های اداری و کاغذبازی‌های بی‌مورد سردرگم نکنند، از روزمرگی بیرون بیایند و در راستای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

گرامی به در توسعه در شاخص‌های مختلف ازجمله حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و بسته‌بندی که کم‌هزینه‌بر است تأکید کرد و از مدیران و مسئولان شهرستان کازرون خواست که در این حوزه‌ها در جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

وی با انتقاد شدید از برخی ادارات این شهرستان که در جذب سرمایه‌گذار سنگ‌اندازی می‌کنند، اظهار داشت: این ادارات باید از ایرادات بنی‌اسرائیلی خود دست بردارند و زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کرده و فرصت را از دست ندهند.

 فرماندار کازرون بیان داشت: پرونده پروژه‌های عمرانی شهرستان کازرون باوجود شیطنت‌های برخی افراد که مسئولیتی نیز ندارند و همواره به خبرسازی و شایعه‌پراکنی می‌پردازند با تلاش‌های مسئولان و پیگیرهای نماینده این شهرستان بسته نشده است.

گرامی ادامه داد: در بحث پروژه‌های ملی و زیرساخت‌های این شهرستان در سرجمع 20 درصد جلوتر از شهرستان‌های دیگر بوده که نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان است.

وی به پدیده مهاجرت روستائیان به شهرها در اثر خشک‌سالی‌های چندساله اخیر اشاره کرد و بیان داشت: باید در بحث آموزش فنی و حرفه‌ای، گردشگری، صنایع‌دستی و ایجاد دیگر صنایع کوچک تلاش شود تا روستائیان مجبور به مهاجرت نشوند.

نماینده عالی دولت در کازرون به دیدار 130 نفر از تجار و سرمایه‌گذاران کازرونی با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در فارس و استاندار فارس اشاره کرد و اظهار داشت: این سرمایه‌گذاران درخواست‌های خود را در حوزه‌های پتروشیمی، لاستیک‌سازی، کارخانه سیمان، بسته‌بندی و گیاهان گلخانه‌ای و ... ارائه دادند.

گرامی اضافه کرد: بعضی مجوزها برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان صادر شده و اراضی در اختیار سرمایه‌گذاران قرارگرفته که امیدواریم ادارات این شهرستان راه را برای سرمایه‌گذاری باز کنند.

وی در پایان از مسئولان این شهرستان خواست خدمات خود را از طریق نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های مستقر در این شهرستان به افکار عمومی ارائه دهند و پاسخ‌دهنده سؤالات مردم باشند.

به گزارش فارس، پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت در شهرستان کازرون در حوزه‌های گازرسانی، برق‌رسانی، راه، آموزش، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش، خدمات شهری و روستایی است.


کد مطلب: 10274

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10274/بهره-برداری-70-پروژه-عمرانی-زیربنایی-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir