کار قاچاقچیان در محور جهرم - لار سخت می‌شود

5 شهريور 1394 ساعت 16:48

فرماندار ویژه جهرم از ایجاد گلوگاه مبارزه و کشف مواد مخدر در محور جهرم - لار در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، علی‌رضا صحرائیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم اظهار کرد: با توجه به پرتردد بودن مسیر بندرعباس- لار- جهرم و اینکه این مسیر به نوعی بارانداز محوله‌های قاچاق محسوب می‌شود، ایجاد گلوگاه در منطقه "چاه‌تیز" اهمیت دوچندانی دارد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر تأثیر مستقیم بر امنیت یک کشور دارد، افزود: یکی از راه‌های مبارزه با مواد مخدر، آموزش است که در تحقق این مهم نهاد آموزش ‌و پرورش نقش مؤثری دارد.

صحرائیان، لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مبارزه با مواد مخدر را یادآور شد و اضافه کرد: آگاه‌سازی خانواده‌ها از معایب مواد مخدر و مطالبه‌گری مردم برای مبارزه با این مهم از اقدامات مؤثر برای ریشه‌کنی اعتیاد است.

فرماندار جهرم با تاکید بر اجرای طرح ممنوعیت مصرف قلیان در مکان‌های عمومی شهرستان، گفت: شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، ظرفیت‌های مناسبی برای مبارزه با موادمخدر و انواع اعتیاد هستند.

وی یادآور شد: طی 5 ماه گذشته در شهرستان جهرم بالغ بر 529 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است. باید مبارزه با فروشندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در اولویت دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.


کد مطلب: 10276

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10276/کار-قاچاقچیان-محور-جهرم-لار-سخت-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir