آیت‌الله خاتمی:نقد در ایران آزاد است/ دولت متعلق به ما و مردم است

4 شهريور 1394 ساعت 17:32

آیت‌الله سید احمد خاتمی:دولت متعلق به ما و مردم است وهمه اقشار این نظام از دولت حمایت می‌کنند اما این به معنی عدم نقد به دولت نیست.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از کلید فارس، یادواره 72 شهید سادات و همنام امام رضا (ع) با حضور آیت الله سید احمدخاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در اقلید برگزار شد.

در این مراسم آیت الله خاتمی ضمن تبریک هفته دولت وبا اشاره به برکت مجلس های شهدایی گفت:خدمت به مردم مؤمن و وفادار ایران فضیلتی بزرگ است.

وی تصریح کرد:شاهدیم که  کشورهای همسایه و بررسی جنایاتی که نسبت به مردم چنین کشورهایی می‌شود آمریکا برای خود در آنجا حق آب و گل قائل است و ترکیه هم که خود به داعش دفتر داد و برای آنان بازارچه مرزی باز کرد وهم اکنون همان ماری که در آستین پرورش میدادند به جان خودشان افتاد و به‌وضوح می‌فهمیم که ایران بهشتی در این جهنم است.

آیت الله خاتمی اذعان کرد:آمریکا از روز اول کشورمان را تهدید میکرد وقصد داشت که به این کشور حمله کند اما خداوند لرزه ای بر دلشان انداخت و آنان جرئت حمله به ایران را نکردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دولت متعلق به ما و مردم است همه اقشار این نظام از دولت حمایت می‌کنند اما این به معنی عدم نقد به دولت نیست.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: ایجاد تفرقه سلاح دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام برای رسیدن به هدفشان است و مردم و مسئولان باید با وحدت، همدلی آنان را ناکام کنند.

آیت الله خاتمی در پایان سخنان خود گفت:مقام معظم رهبری تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان است . حفظ و هدایت انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب و طی حوادث گوناگون همانند ترور، جنگ تحمیلی هشت‌ساله ، فتنه  و کودتای مخملی و... تاکنون به برکت درایت ولی‌فقیه بوده وازاین‌رو پشتیبانی از ولایت‌فقیه باید سرلوحه کار مردم و مسئولان قرار گیرد تا کشور حفظ شود و خون شهدا هدر نرود.

 


کد مطلب: 10285

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10285/آیت-الله-خاتمی-نقد-ایران-آزاد-دولت-متعلق-مردم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir