۰
plusresetminus
فرماندار بوانات خبر داد:

افتتاح بیمارستان بوانات با حضور وزیر بهداشت

تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
اسدالهی گفت: مجموع اعتبارات طرح های قابل افتتاح هفته دولت امسال در بوانات بالغ بر 240 میلیارد ریال است.
افتتاح بیمارستان بوانات با حضور وزیر بهداشت
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، بمناسبت فرا رسیدن ایام هفته دولت و به منظور اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم ضمن دیدار با محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات گفتگویی داشتیم و طرح های دولت در شهرستان را در این هفته جویا شدیم.

محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت ، خدمات رسانی به مردم را مهمترین وظیفه دولت دانست و اظهار داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح طرح های بزرگ و مهمی در شهرستان بوانات هستیم.

اسدالهی افزود: یکی از طرح های مهم گازرسانی به 10 روستای دهستان سیمکان از توابع بخش مرکزی است که به انتظار چند ساله مردم این خطه پایان خواهد داد همچنین کلنگ زنی فاز دوم گازرسانی به شهر و بخش مزایجان به طول 96 کیلومتر در حوزه گازرسانی می باشد.

فرماندار بوانات همچنین به طرح های بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی طرح های آبیاری نوین را داریم که به نیابت 2 طرح بزرگ را در این هفته افتتاح خواهیم کرد و همچنین در پوشش انهار نیز چندین طرح را قابل افتتاح و بهره برداری داریم.

اسدالهی به حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت : در این بخش تا پایان شهریور ماه ان شاء الله افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی بوانات را با حضور وزیر محترم بهداشت خواهیم داشت تا مردم شهرستان از این نعمت نیز بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان بوانات همچنین از افتتاح 2 طرح بزرگ گاو شیری 200 راسی و 500 راسی در این هفته نیز سخن گفت و افزود: مجموع اعتبارات طرح های قابل افتتاح در هفته دولت بوانات بالغ بر 240 میلیارد ریال است که مضافا به اینکه ما در بخش گاز نیز امسال توانسته ایم اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال را جذب کنیم که امید می رود با این اعتبارات گازرسانی به بخش مزایجان به اتمام برسد و تا پایان سال 95 نیز شاهد گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان باشیم.

اسدالهی در حوزه راههای شهرستان نیز به اتمام روکش قادرآباد - خوانسار و بوانات _ خرمبید اشاره کرد و گفت: در حوزه راهها هنوز ما نیازهای زیادی در شهرستان داریم از جمله جاده اصلی بخش مزایجان که در حال اجراست و قسمتی نیز نیاز به روکش دارد که با همت اداره راه و شهرسازی استان این مهم را بتوانیم تا پایان سال 94 افتتاح و به بهره برداری برسانیم.
کد مطلب : ۱۰۲۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما