۰
plusresetminus

دستگیری عاملان نزاع خونین خرامه توسط ماموران پلیس مرودشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶
پارسال در اطراف یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان"خرامه" استان فارس اختلافات قومی و قبیله ای نزاع خونینی را رقم زد.
دستگیری عاملان نزاع خونین خرامه توسط ماموران پلیس مرودشت
به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت گفت: مهرماه پارسال بر اثر اختلافات قومي در یکی از روستاهاي بخش مرکزی شهرستان "خرامه"، نزاع و در گیری مسلحانه ای به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن سه برادر و مجروح شدن چند نفر شد.

سرهنگ علي شیبانیان ادامه داد: پس از این درگیری خونین، قاتلین متواری شدند و تلاش جهت دستگیری آنان توسط انتظامی شهرستان"خرامه" آغاز و ماموران موفق شدند تعدادی از عاملان این نزاع و درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: عامل اصلی این نزاع و درگیری مسلحانه، فردی به نام"الف – ش" همچنان متواری بود تا این که ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان"مرودشت" طی یکسری کارهای اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی محل اختفای این قاتل فراری را در اطراف شهرستان"ارسنجان" شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی جهت دستگیری وی اقدام كردند.

سرهنگ"شیبانیان" تصریح کرد: از آنجایی که تعدادی از همدستان این قاتل فراری نیز در نقاط دیگری از شهرستان "مرودشت" شناسایی شده بودند، لیکن ماموران با تشکیل اکیپ های جداگانه ای جهت دستگیری این افراد اقدام كردند.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام ماموران موفق شدند طی یک عملیات منسجم"الف – ش" را در اطراف شهرستان"ارسنجان" دستگیر و همزمان شش نفر از همدستان وی را نیز در اطراف شهرستان"مرودشت"دستگیر کنند.

سرهنگ"شیبانیان" خاطر نشان كرد: دستگیر شدگان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.


 
کد مطلب : ۱۰۳۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما