۰
plusresetminus

چند طرح عمرانی در بخش اوز لارستان افتتاح شد

تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش اوز این شهرستان بااعتباری افزون‌بر 23 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، شامگاه چهارشنبه و در سومین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سید مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس، شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده امام‌جمعه اوز و معتمدان و خیران محلی، در بخش اوز لارستان با اعتباری افزون‌بر 23 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، این طرح‌ها شامل افتتاح کتابخانه اندیشه شهر اوز در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع با زیربنای 400 متر مربع باا عتباری افزون‌ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیر عبدالعزیز هنری، زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی اوز با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال، افتتاح ساختمان دهیاری روستای قلات در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع با زیربنای 85 متر مربع با اعتباری افزون‌بر یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال بود.

همچنین افتتاح بلوار ورودی بیدشهر به طول 3 هزار متر مربع با اعتبار 4 میلیارد ریال، بهره‌برداری از زمین ورزشی والیبال بیدشهر در زمینی به مساحت 200 متر مربع با اعتبار 200 میلیون ریال، افتتاح آزمایشگاه عمومی مرکز بهداشتی درمانی بیدشهر با اعتباری افزون‌بر یک‌میلیارد و 300 میلیون ریال توسط خیران محلی از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده در این روز بود.

افتتاح ساختمان نمایندگی بهزیستی اوز و افتتاح ساختمان دهیاری روستای گلاردر زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 مترمربع با زیربنای 85 مترمربع با اعتباری بالغ‌بر 800 میلیون ریال از دیگر طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بخش اوز لارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، فرماندار ویژه لارستان از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم روستاهای قلات، گلار و بیدشهر پرداخت و در سخنانی در جمع مردم این روستاها و شهر اوز عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.
کد مطلب : ۱۰۳۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما