۰
plusresetminus

افتتاح 4 پروژه عمرانی در جهرم با حضور معاون ‌استاندار فارس

تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۶
چهار پروژه عمرانی جهرم با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار فارس‌ با اعتبار‌ 3 میلیارد و 660 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، معاون استاندار فارس عصر امروز در مراسم روز کارمند و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جهرم که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام‌ جمعه، فرماندار ویژه و مسئولان محلی صورت گرفت با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: امروز شما وضعیت امنیت کشورهای همسایه را و در طرف مقابل آرامش ایران اسلامی را مشاهده می‌کنید که حاصل درایت‌های رهبری، جان‌فشانی شهدا و ایثارگران است.

هادی پژوهش با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: اگر کارمندان دولت اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند ما بهترین عملکرد را خواهیم داشت و کار مملکت به‌خوبی ‌پیش می‌رود.

وی با اشاره به ‌روز کارمند گفت: هرروز را باید روز دولت بدانیم و به مردم گزارش دهیم و اعتماد آنان را جلب کنیم و نشان دهیم که مردم ولی‌نعمت ما مسئولان هستند و ما سرباز آنان هستیم.

به گزارش فارس، در سفر دوروزه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار فارس به جهرم از ساختمان شماره دو فرمانداری جهرم، ساختمان حوزه بسیج در این شهر، بهسازی و آسفالت معابر شهری و آزمایشگاه مکانیک خاک جهرم بااعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد و 660 میلیون تومان بهره‌برداری شد.
کد مطلب : ۱۰۳۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما