۰
plusresetminus

مرکز تحقیقات حمل و نقل و ترافیک دانشگاه شیراز افتتاح شد

تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
مرکز تحقیقات حمل و نقل و ترافیک دانشگاه شیراز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان دانشگاهی و شهری به مناسبت هفته دولت به طور رسمی افتتاح شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا، رییس مرکز تحقیقات حمل و نقل و ترافیک دانشگاه شیراز در آیین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به نیاز مبرم به تأسیس چنین مرکزی، سال گذشته با همکاری شهرداری شیراز پایه‏گذاری طرح شروع شد.

قاسم حبیب‏آگهی افزود: هم اینک این مرکز، کنترل ترافیک شهر شیراز را در دستور کار دارد و یکی دیگر از برنامه‏ها، راه‏اندازی رشته‏ حمل و نقل و ترافیک در دانشگاه شیراز است.

رییس مرکز تحقیقات حمل و نقل و ترافیک دانشگاه شیراز اظهار داشت: این مرکز با دو دانشگاه معتبر کشور یعنی دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی شریف تفاهم‏نامه دارد و از اساتید آن دانشگاه‏ها استفاده می‏کند و همچنین از اساتید کشور آمریکا و فارغ‏التحصیلان داخلی و در خصوص استفاده از محققان بومی، با دانشگاه صنعتی شیراز و دانشکده فنی و حرفه‏ای شهید باهنر شیراز تفاهم‏نامه داریم.

حبیب آگهی ادامه داد: این مرکز تنها مرکز حمل و نقل جنوب کشور است و خوشبختانه با کارایی خوبی کار مرکز را به جلو می‏بریم و امیدواریم با همکاری سایر مسوولان شهر و استان، بتوانیم بهترین مرکز در کشور شویم.

وی اضافه کرد: از مسوولان شهر شیراز، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی و نظام مهندسی تشکر می‏کنم و امیدوارم که دیگر سازمان‏ها نیز ما را یاری دهند که با اجرای سایر پروژه‏ها، بتوانیم فعالیت مستمر مرکز را ادامه دهیم.

در این آیین که با حضور مسوولان شهری شیراز برگزار شد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز اظهار داشت: ما کارهای زیادی با نهادهای مختلف از جمله شهرداری داشته‏ایم و این کار نمایانگر تعامل بین دانشگاه و بخش اجراست.

عریان افزود: این پروژه 35 میلیارد ریالی به محوریت دانشگاه شیراز و با همکاری دانشگاه صنعتی شیراز و دانشکده‏ فنی و حرفه‏ای باهنر اجرا می‏ شود.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد.

 
کد مطلب : ۱۰۳۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما