۰
plusresetminus

فرماندار کوار: اعتبار سد میرزای شیرازی تامین شد

تاریخ انتشارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
به مناسبت هفته دولت نشست خبری داریوش دهقان فرماندار شهرستان کوار با حضور خبرنگارن و اصحاب رسانه برگزار شد.
فرماندار کوار: اعتبار سد میرزای شیرازی تامین شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از کواره، درهفته دولت نشست خبری نماینده عالی دولت در شهرستان کوار با حضور خبرنگاران شهرستان برگزار گردید.

داریوش دهقان فرماندار کوار در این نشست خبری با تجلیل از خبرنگاران شهرستان کوار اظهار داشت: خبرنگاران انتقادهایی که می کنند سازنده است و نمونه ای از تخریب وجود نداشته است.روحیه خبرنگار انتقادی است به طوریکه خبرنگار هم نیمه پر لیوان و هم نیمه خالی لیوان را می بیند و خوشبختانه خبرنگاران در شهرستان کوار نسبت به شهرستان های همجوار فعال ترند.

فرماندار کوار در این نشست خبری از خبرنگاران خواست تا با تدبیر خودشان امید را برای مردم به ارمغان بیاورند و اگر مردم به عملکرد مسئولین امیدوار شوند پایه نظام تقویت می شود و چه بسا دشمنان نظام این کار را به صورت معکوس انجام می دهند و ناامیدی را در جامعه ترویج می دهند و اصل نظام را نشانه گرفته اند.

وی افزود: آنها زمانی می توانند برنامه خود را پیاده کنند که آنها را ناامید کنند و مسئولین را درگیر مسائل حزبی، اختلافات داخلی کنند که اگر این اتفاق رخ دهد مسئولین به کار مردم نمی توانند رسیدگی کنند و در نتیجه مردم از عملکرد دولتمردان نا امید خواهند شد.

دهقان به تدبیرهای مقام معظم رهبری در ناامید کردن دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهورما گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و مدیران کشور ما نیز به تبع رئیس جمهور پیرو ولی امر مسلمین هستند و یک فضای همدلی در کشور ایجاد شده است که در استان فارس نیز همین فضای آرام شکل گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین،مدیران، امام جمعه و اقشار مختلف مردم که دولتمردان را یاری و همراهی کرده اند به تشریح خدمات دولت در شهرستان کوار پرداخت و گفت: تمام پروژه های عمرانی را همزمان پیگیری می کنیم و بیشتر پروژه هایی که تعطیل بوده امروز فعال شده است.

فرماندار کوار به اهمیت پروژه شهرک صنعتی شهرستان کوار اشاره کرد و گفت : استارت طرح شهرک صنعتی از سال گذشته با اخذ مجوزهای لازم زده شده و با سرمایه گذاران هم صحبت شده و حتی در این شهرک صنعتی شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی نیز خواهیم بود و به دلیل حمایت از سرمایه گذاران و جهت استفاده از شاخص های مناطق محروم، حوزه فرمشکان را بدین منظورمکان یابی کرده ایم.

دهقان از پیگیری مداوم جهت ادامه عملیات عمرانی سد میرزای شیرازی خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۸ سفر ۲روزه و حتی ۳ روزه به تهران داشتیم که بیشتر موضوع این سفرها بحث سد بوده است و خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مدیر و سرپرست کارگاه مشخص شده و تامین اعتبار شده است.

در این نشست خبری همچنین فرماندار شهرستان کوار با برشمردن پروژه های متعددی نظیر جاده کوار – قنات با طول ۲۰ کیلومتر، روکش آسفالت کوار – هورباف،سالن های ورزشی اکبرآباد و فرود، خانه عالم در ۱۷ روستای منطقه، پست برق طسوج، جاده گلزار شهدای ولیعصر و ارباب، جاده بین محمودآباد ۲دانگ و ۳دانگ و کمربندی کوار از بهره برداری برخی از آنها در گذشته و برخی در هفته دولت خبر داد و زمان بهره برداری از ۱۳ کیلومتر از جاده قنات را به دلیل سهل انگاری پیمانکار پروژه در گذشته، دهه فجر امسال عنوان کرد.

داریوش دهقان در پایان سخنان خود از تبدیل هفته دولت در شهرستان کوار به دو هفته خبر داد و گفت: یک هفته را به حضور مدیران شهرستان کوار در بین مردم و رصد مشکلات مردم اختصاص داده ایم.
کد مطلب : ۱۰۳۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما