دبیر مجمع «حافظان» لامرد: آمادگی تربیت 1000 حافظ قرآن را داریم

6 شهريور 1394 ساعت 19:07

دبیر مجمع حافظان شهرستان لامرد گفت: مجمع حافظان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان لامرد یک تشکل قرآنی است که در هر دوره برگزاری قریب به 1000 نفر حافظ قرآن کریم تربیت و پرورش دهد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از لامرود - دبیر مجمع حافظان شهرستان لامرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مجمع حافظان حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان لامرد یک تشکل قرآنی است که با فراهم سازی زیرساخت های آموزشی و قرآنی تصمیم دارد در هر دوره برگزاری قریب به 1000 نفر حافظ قرآن کریم تربیت و پرورش دهد.

حجت الاسلام کریم پور در تشریح فعالیت های خود گفت: حفظ کامل و ترتیبی قرآن کریم، حفظ موضوعی، ترتیل و تجوید، کارگاه ترجمه، تفسیر قرآن کریم و مکالمه قرآنی از جمله رشته هایی موجود در این دوره ها می باشد.

وی افزود: داوطلب پس از پایان دوره قادر خواهد بود امورات روزمره خود را با آیات قرآن به زبان آورد و سخن بگوید.

دبیر مجمع حافظان شهرستان لامرد با اشاره به اینکه فوتسال، والیبال، تنیس، استخر و اردوهای درون شهری و برون شهری از جمله برنامه های جانبی برای شرکت کنندگان در این دوره هاست گفت: با توجه به مشغله های احتمالی داوطلبان، پیش بینی شده است در جهت رفاه حال شرکت کنندگان، برنامه ریزی حفظ کامل قرآن کریم به صورت شناور، بر اساس شرایط تحصیلی و شغلی داوطلب تنظیم گردد.

حجت الاسلام کریم پور گفت: در این دور ها از اساتید برتر کشوری جهت انتقال تجارب در دوران حفظ دعوت خواهد شد.

وی افزود: این مجمع توانسته از حمایت مادی و معنوی ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی از جمله اداره تبلیغات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد در جهت جذب حداکثری و ارتقای سطح استفاده نماید.

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام از تاریخ 1 الی 20 شهریور ماه به شماره های 52722174، 52721322 و  09306385963 تماس حاصل نمایند.


کد مطلب: 10349

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10349/دبیر-مجمع-حافظان-لامرد-آمادگی-تربیت-1000-حافظ-قرآن-داریم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir