۰
plusresetminus

بهره برداری ازچند طرح بهداشتی وعمرانی دربخش ارد شهرستان گراش

تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
چند طرح بهداشتی وعمرانی دربخش ارد شهرستان گراش به بهره برداری رسید.
بهره برداری ازچند طرح بهداشتی وعمرانی دربخش ارد شهرستان گراش
به گزارش حافظ نیوز، طی مراسمی درهفته دولت، چندطرح عمرانی و بهداشتی در مرکز بخش ارد و روستای آغصه ازتوابع این بخش باحضور اصغر فرودی فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان گراش افتتاح شد.

درمرکزبخش مذکور، بلوار امام حسین (ع) به مساحت ۵ هزارمترمربع آسفالت و ۱۶۰۰ متر تک لبه گذاری و اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید که انجام این امرتوسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش صورت گرفته بود.

همچنین داروخانه ارد بازیربنای ۷۰ مترمربع واعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و کلینیک دندانپزشکی این بخش باکلیه تجهیزات در زمینی بمساحت ۱۳۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از محل مشارکت خیرین محلی موردبهره برداری قرارگرفت.

ساختمان خانه بهداشت روستای آغصه ازتوابع بخش ارد نیزدرزمینی به مساحت ۷۰ مترمربع  و با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی دولتی که توسط دانشکده علوم پزشکی گراش در مدت زمان ۶ ماهه احداث گردیده بود افتتاح گردید.

پروژه بهسازی وآسفالت محورارتباطی روستای زینل آباد بخش ارد هم به طول ۵ کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومانی دولتی به بهره برداری رسید.

دراین مراسم، فرماندار شهرستان بابیان اینکه ازهمه ظرفیت ها جهت توسعه و آبادانی شهرستان بهره خواهیم گرفت، تلاش مسئولین و مشارکت و اتحاد مردم را در راستای توسعه همه جانبه شهرستان جدی تلقی و تصریح کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به مسائل و مشکلات جامعه، توام با تدبیر، امید و عقلانیت بوده و دولت به مسائل سلامت وبهداشت مردم توجهی خاصه دارد.

وی ساخت محور ارتباطی ارد – مز را ازطرحهای مهم بخش ارد خواند و ازکلنگ زنی طرح بهسازی شبکه آب شرب زینل آباد به طول ۵ کیلومتر واعتباری ۲۲۰ میلیون تومانی و نیز توسعه شبکه مخابراتی و اینترنتی و اجرای طرح هادی روستا خبرداد و توسعه زینل آباد در یک سال و نیم گذشته را رهین درایت دولت تدبیر و امید توصیف نمود و ازساخت آموزشگاه ۶ کلاسه، ساختمان دهیاری، بهسازی روستا، اینترنت پرسرعت و تعریض و بهسازی محورهای منتهی به این روستا خبرداد و  آب رسانی ازسد سلمان فارسی و گازرسانی را به عنوان برنامه های آتی و در دستور کار دراین روستا برشمرد.

دکتر بهمنی ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش هم از ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مردم در دولت یازدهم سخن گفت و به وجود دو هزار خانه بهداشت روستایی درکشور اشارت کرد.

دراین مراسم، فرماندار و مسئولین شهرستان باحضور در گلزار شهدای بخش ارد ضمن ادای احترام به آن عرشیان، قبور مطهر شهیدان را عطرافشانی کردند و در پایان ضمن دیدار بامردم روستایی از مهندس سلمان مهرابی رئیس اداره راه وشهرسازی، جمشیدی رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی و دکتربهمنی، ریاست دانشکده علوم پزشکی شهرستان بخاطر  عنایت به رفع کمبودهای مناطق تابعه شهرستان تقدیر شد.
خبرنگار- قاسم ایزدیان
 
کد مطلب : ۱۰۳۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما