از ادعای رئیس جمهور تا تهدیدات هر روزه رژیم صهیونیستی؛

روحانی: جنگ را از کشور دور کردم!/ اسرائیل: آماده حمله به ایران هستیم!

6 شهريور 1394 ساعت 15:10

رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سفر خود به استان همدان، از دور کردن جنگ از ملت ایران در دولت یازدهم خبر داد و این را افتخار بزگ دولت خود دانست در حالی که به فاصله کمتر از چند ساعت رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش خود برای حمله به ایران خبر داد.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از  شهدای ایران، رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در سفر خود به استان همدان، از دور کردن جنگ از ملت ایران در دولت یازدهم خبر داد و این را افتخار بزگ دولت خود دانست در حالی که به فاصله کمتر از چند ساعت رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش خود برای حمله به ایران خبر داد.

بنا براین گزارش رزمایش‌های نیروی‌های مسلح ایران تاکنون به دشمنان استکباری فهمانده است که راه هر گونه تجاوز به ایران چه از زمین و چه هوا و دریا بسته است و بدون شک در همان دقایق اولیه سرکوب خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب نیز در مقابل حرف‌های بیهوده مقامات امریکایی هشدار دادند: «جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ با هیچ کشوری را ندارد و آغاز کننده جنگ نخواهد بود اما در صورت هر گونه تجاوز طلبی بدون شک کشور تجاوز کننده را پشیمان خواهد کرد.» در این راستا نیروهای مسلح تحت فرمان رهبری معظم از هیچ کوششی برای بالابردن توان تسلیحاتی کشور دریغ نورزیده و نمایش دستاوردهای هر ساله ایشان خود نشان دهنده عظمت توان موشکی و قدرت نظامی ایران است.

در این راستا بعد از اعلام توافق هسته ای ایران و 1+5 در وین و در حالی که همه دنیا منتظر بودند تا آنگونه که طرف‌های مذاکره کننده از برقراری صلح و ارتباط متقابل و گسترش همکاری دم زده‌اند در عمل نیز سطح روابط به همین نحو گسترش یابد اما از دقایقی بعد از قرائت بیانیه پایانی مذاکره کنندگان؛ مقامات امریکایی از گزینه‌های روی میز سخن گفته و رژیم صهیونیستی نیز در این راستا اقدام به یاوه گویی علیه ایران نمود اما مقامات ایرانی این جسارت امریکایی‌ها را بعد از مذاکره صرفاً در راستای بهره داخلی داشتن برای امریکا دانسته و هیچ واکنشی نشان ندادند!

حسن روحانی که مهم‌ترین اقدام دولت خود را ایجاد آرامش از توافق هسته ای می‌داند، روز گذشته برای بار چندم  مدعی شد با توافق صورت گرفته در دولتش جنگ را از ملت ایران دور کرده است. اما دقایقی بعد از سخنرانی روحانی رژیم صهیونیستی باز هم مدعی شد در حال آماده سازی برای حمله احتمالی به ایران است و گزینه نظامی‌اش همچنان روی میز است!

از آن سو مقامات امریکایی نیز هر چند روز یک بار اقدام به بیان مواضع جنگ طلبانه خود علیه ایران و سهم خواهی از مذاکرات می‌کنند اما هیچ کدام از این یاوه گویی ها با پاسخ روبه رو نشده است!

واکنش سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی اسلامی نسبت به توافق صورت گرفته در راستای محدودیت‌های موشکی ایران و درخواست‌های نهادهای مختلف از نیروهای مسلح برای برگزاری دوباره رزمایش‌های نظامی همگی نشان می‌دهد در پس ادعای رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید؛ برجام خطر امنیتی بزرگی برای ایران ایجاد کرده است.

همچنین گفتنی است، اصلاح‌طلبان نیز پس از پیروزی خاتمی در سال 76 به شکل ترجیع‌بند تکرار می‌کردند کشور در کام جنگ قرار داشت و پیروزی ما این تهدید را از کشور دور کرد اما در مدتی کوتاه آمریکایی‌ها به دو کشور عراق و افغانستان حمله کردند و با وجود برخی مساعدت‌ها به اشغالگران افغانستانی، ایران را محور شرارت که شایسته حمله و حتی بمباران اتمی است معرفی کردند! البته همین دو جنگ عراق و افغانستان اسباب سرشکستگی آمریکا را فراهم کرد.
 


کد مطلب: 10354

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10354/روحانی-جنگ-کشور-دور-کردم-اسرائیل-آماده-حمله-ایران-هستیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir