۰
plusresetminus

صادرات در جهرم با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بومی توسعه یابد

تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه یک سوم کالاهای تولیدی جهرم قابلیت صادرات را دارد، گفت: صادرات در جهرم با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بومی توسعه یابد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابیان اینکه اگر بخواهیم در برابر دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم نیازمند جهش اقتصادی هستیم، اظهار داشت: روند صادرات در استان باید متحول شود.

امام‌ جمعه جهرم با اشاره به اینکه یک سوم کالاهای تولیدی جهرم قابلیت صادرات را دارد، افزود: عدم حمایت مردم و مسئولان از کالای داخلی و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بومی در خارج از شهرستان و استان عامل بی‌فروغ شدن اقتصاد است.

دژکام با اشاره به پیشرو داشتن روز بانکداری اسلامی در هفته آینده، گفت: امید است شاهد بانکداری اسلامی به معنای واقعی خود باشیم و باید به‌تدریج ربا از این سیستم حذف شود.
امام ‌جمعه جهرم با بیان اینکه مطابق آمار 33 درصد از اعتبارات بانکی استان در دیگر استان‌های کشور سرمایه‌گذاری می‌شود، افزود: مردم جهرم سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان تولید ثروت داشته‌اند که در باید همه آن در شهرستان جهرم سرمایه‌گذاری می‌شد.

وی با اشاره به سابقه تاریک سفارت انگلیس در کشور، تصریح کرد: ما بارها از سفارت انگلیس در کشورمان ضربه خورده‌ایم که جا دارد مدیران و مسئولان در این زمینه هوشیار باشند.
کد مطلب : ۱۰۳۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما