افتتاح 3‌ راه روستایی در دو بخش مرکزی و افزر قیروکارزین

7 شهريور 1394 ساعت 12:41

به مناسبت هفته دولت سه راه روستایی در بخش مرکزی و افزر قیروکارزین بااعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال افتتاح شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، بعدازظهر امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان محلی سه راه روستایی در بخش مرکزی و افزر قیروکارزین بااعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال افتتاح شد.

این سه طرح شامل جاده روستایی بندوبست به طول 3.6 کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد ریال و جاده روستایی تنگ روئین – آب‌باد به طول 1.4 کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال در بخش مرکزی از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و همچنین جاده روستایی محمدآباد - افزر به طول یک کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش افزر قیروکارزین بود که توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان در مناطق محروم روستایی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای مسئولان و مدیران است تا فعالیت‌ها و خدمات انجام‌شده نظام مقدس اسلامی و خدمتگزاران در دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم برسانند.

اشکان کاظمی افزود: از سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید توجه بیشتر به روستاها و مناطق محروم و خدمات‌رسانی به آن‌ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: دولت با سوق دادن امکانات به مناطق روستایی و بهره‌مندی یکسان روستائیان از خدمات دولت در صدد آبادانی و شکوفایی روستاها است.

 وی بابیان این‌که مشارکت اهالی در توسعه روستاها بسیار حیاتی است، گفت: روستائیان با همراهی و مشارکت با دستگاه‌های اجرایی در روند رشد و توسعه روستاها تأثیرگذار بوده و قوت قلب مسئولان در ارائه خدمات هستند.

نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دولت با وجود کمبودهای مالی خدمات خوبی انجام داده که قابل‌تقدیر است.

نادر فریدونی بیان داشت: روند توسعه و آبادانی نقاط روستایی درنهایت منجر به تثبیت جمعیت و حتی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها می‌شود که این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در زمینه آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و در تلاش هستیم تا نسبت به آسفالت سایر راه‌های اصلی روستایی نیز اقدام شود.


کد مطلب: 10380

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10380/افتتاح-3-راه-روستایی-دو-بخش-مرکزی-افزر-قیروکارزین

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir