۰
plusresetminus

رشد 11 درصدی درآمد صندوق‌های صدقات کمیته امداد در قیروکارزین

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
مدیر کمیته امداد شهرستان قیروکارزین از رشد 11 درصدی درآمد صندوق صدقات امداد در این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، محمد مریدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: یکی از راه‌های درآمدی این نهاد از محل صندوق‌های صدقات است که در سطح شهرها و روستاها گسترده شده و مردم صدقات خود را به این صندوق‌ها واریز می‌کنند تا به دست نیازمندان برسد.

وی از کمک‌های مردمی به‌عنوان امانت‌های مردم در دست کمیته امداد نام برد و گفت: تنها هدف امداد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنان است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین بابیان این‌که 60 درصد خانوارهای سطح این شهرستان مشترک 10 هزار و 270 صندوق صدقات هستند که مأموران این نهاد هر دو ماه یک‌مرتبه نسبت به مراجعه به مشترکان و تخلیه وجوه صندوق‌ها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: 735 میلیون ریال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقات در سطح این شهرستان جمع‌آوری‌ شده است که نسبت به درآمد پنج‌ماهه مدت مشابه آن در سال 93 رشدی 11 درصدی را نشان می‌دهد.

مریدزاده اعتماد به کمیته امداد امام خمینی (ره) و حس نوع‌دوستی آنان را از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌های مردمی دانست و تصریح کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در بخش‌های مختلف مانند هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغال‌زایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

این مقام مسئول در پایان کمک به نیازمندان را از بهترین اعمال و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوی و مادی در دنیا و آخرت دانست و بیان داشت: از خیران و اقشار مختلف مردم انتظار داریم با کمیته امداد همکاری کنند تا شاهد خدمات‌رسانی بیشتر و مؤثرتر به جامعه هدف باشیم.
کد مطلب : ۱۰۴۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما