۰
plusresetminus

سالن ورزشی امام‌شهر قیروکارزین تکمیل و افتتاح می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
فرماندار قیروکارزین با تأکید بر حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی از تکمیل سالن ورزشی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، امشب به مناسبت هفته دولت، امام‌جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان اداری شهرستان قیروکارزین با حضور در مسجد علی بن ابی‌طالب امام‌شهر، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در حوزه شهری، بنیاد مسکن، آب شرب و کشاورزی، برق و ورزش بودند.

در این نشست هر یک از مسئولان با حضور در جایگاه ویژه پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و پرسش‌های مردم در حوزه‌های مربوطه شدند.

امام‌جمعه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: در هفته دولت باید نسبت به یادآوری خدمات نظام اقدام و نعمات و توفیقات این انقلاب برای مردم گفته شود.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بابیان این‌که عده‌ای خدمات نظام را نمی‌بینند و این اوج بی‌انصافی است، خاطرنشان کرد: امروز باید به خاطر شرایط کشور و خدمات صورت گرفته با توجه به انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی و هشت سال جنگ و کارشکنی‌های دشمنان سنجید و شکرگزار خدمات صورت گرفته بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت برای تعامل با نظام بین‌الملل، افزود: امروز به اذعان بسیاری از کارشناسان بین‌المللی ایران اسلامی کشوری مقتدر و بانفوذ در جهان است و کشورهای بسیاری خواستار ارتباط و تعامل در زمینه‌های مختلف ازجمله اقتصادی با ایران هستند.

اکبری بابیان این‌که خدمت به مردم تکلیف است، اضافه کرد: هیچ ملت و کشوری به‌اندازه ما در جهان دشمن ندارد و ما باید خدا را شاکر باشیم که در دنیایی پر از آتش و آشوب در امنیت به‌سر می‌بریم.

فرماندار قیروکارزین نیز در سخنان خود در این مراسم به تشریح اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره پرداخت و اظهار داشت: نباید با نگرش‌های سیاسی به مسائل نگاه کنیم و باید مسائل گوناگون را با وحدت و همدلی و هماهنگی حل‌وفصل کرد.

وی ضمن پاسخگویی به مسائل مختلف مردم در حوزه‌های مختلف امام‌شهر را از قطب‌های ورزشی این شهرستان دانست و تصریح کرد: سالن ورزشی امام‌شهر که یکی از خواسته‌های اصلی جوانان ورزشکار است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به حضور ورزشکاران و تیم‌های ورزشی امام شهر در مسابقات استانی و کشوری از آنان به‌عنوان استعدادهای ورزشی این شهرستان حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول حضور مدیران در این‌گونه جلسات را فرصت دانست و افزود: قصد داریم این‌گونه جلسات را افزایش داده و باکیفیت بهتری برگزار کنیم تا مسئولان بیشتر در جریان مشکلات و دیدگاه‌های مردم قرار گیرند.

فرماندار قیروکارزین بابیان این‌که برخی موارد و مسائل مطرح‌شده به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع داده می‌شود ادامه داد: پیگیری‌های لازم در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم توسط دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت انجام می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار و مسئولان قیروکارزین پس از پایان مراسم با حضور در منزل شهیدان اصغر و جابر پیل‌بالا با خانواده این دو شهید والامقام دیدار کردند.
کد مطلب : ۱۰۴۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما