بهره‌برداری از 16 پروژه عمرانی در بخش مرکزی اقلید

9 شهريور 1394 ساعت 8:01

با حضور مسئولان شهرستانی 16 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 42 میلیارد و 151 میلیون ریال در بخش مرکزی اقلید به بهره‌برداری رسید.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، عصر امروز 16 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 42 میلیارد و 151 میلیون ریال با حضور امام‌جمعه، فرماندار، معاون وی، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان شهرستانی در بخش مرکزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی اقلید امروز در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به تلاش دولت در آبادانی شهرها و روستاها اظهار داشت: آبادانی روستاها و رضایت و رفاه روستاییان از اهداف ویژه دولت بوده که در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف این شهرستان به‌ویژه بخش مرکزی صورت گرفته است.

محمدباقر مسعودی با اشاره به بهره‌برداری از کانال آب‌رسانی در روستای بازبچه با اعتباری بالغ‌بر 401 میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به افتتاح راه روستایی سنجدگل به شویدزار در روستای شهرمیان اشاره و عنوان داشت: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 8 هزار و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

وی از افتتاح آسفالت محور اصلی روستای شهرمیان با تأمین اعتبار 2 هزار و 450 میلیون ریالی از محل اعتبارات ملی، استانی و خودیاری مردمی خبر داد و افزود: بهره‌برداری از سیستم آبیاری نوین فتح‌آباد با اعتبار یک‌هزار و 700 میلیون ریالی از محل اعتبارات ملی از دیگر پروژه‌های اجرایی شهرمیان بوده است.

مسعودی با اشاره به افتتاح سیستم آبیاری نوین در دشت نمدان با اعتباری بالغ‌بر 4 هزار و 250 میلیون ریالی از اعتبارات ملی و بهره‌برداری از پروژه بهسازی روستایی نظام‌آباد با صرف هزینه 2 هزار و 300 میلیون ریالی از اعتبارات ملی و دو درصد نفت و گاز تصریح کرد: بهره‌برداری از پارک محلی با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و 300 میلیون ریال از کمک خیران، معابر اصلی با صرف هزینه 108 میلیون ریالی از خودیاری مردمی و حفر چاه و احداث شبکه آب‌رسانی با اعتبار 10 میلیارد ریالی از اعتبارات استانی و دو درصد نفت در خنجشت از دیگر عملکردهای صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی اقلید در پایان سخنان خود به افتتاح معابر و لبه‌سازی، چمن مصنوعی و پارک شاهد با اعتبار کلی 6 هزار و 650 میلیون ریال در روستای چشمه رعنا اشاره و از بازسازی سطح مقطع خط شبکه و چاه آب‌رسانی روستایی سه قلات با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و 100 میلیون ریال در روستای سه قلات خبر داد و بیان کرد: افتتاح خط دومداره شبکه برق‌رسانی روستای آب باریک با تأمین اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریالی و کلنگ زنی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا از دیگر خدمات دولت بوده که امروز صورت گرفت.


کد مطلب: 10415

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10415/بهره-برداری-16-پروژه-عمرانی-بخش-مرکزی-اقلید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir