۰
plusresetminus

محمد رسول الله(ص) در ۲ سینمای شیراز اکران می شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۵
نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) در دوسینمای شهر شیراز امکان پذیر شد.
به گزارش حافظ نیوز، رئیس امور سینمایی حوزه هنری فارس در گفتگو با مهر، با تایید این موضوع که سینماهای سعدی و شیراز امکان نمایش فیلم سینمایی محمد(ص) را دارند، گفت: هنوز امکانات دیداری و شنیداری سینما پیام شیراز در اندازه نمایش این اثر سینمایی نیست و سینما شیراز و سعدی به همراه یازده شهر دیگر اکران آن را به مدت یکماه در برنامه خود قرار داده اند.

رسول شهابیان درباره اکران فیلم محمد(ص) با اشاره به اینکه این فیلم از امروز شنبه هفت شهریور ماه در سینماهای سعدی و شیراز (قیام سابق) اکران می‌شود، افزود: چون انتظار می رود فیلم محمد(ص) با استقبال شهروندان شیرازی روبه رو شود، ممکن است با تجهیز شدن سالن آمفی تئاتر مرکز اسنادو کتابخانه ملی فارس واقع در چهارراه حافظیه نیز به گروه سالنهای نمایش این فیلم در شیراز بپیوندد.

مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان فارس در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان از فیلم سینمایی دوران عاشقی بیان کرد: این فیلم در سینما سعدی شیراز روی پرده بود که به دلیل اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در این سینما، از روز شنبه متوقف شد.

این درحالیست که با خروج سینماهای پرسیا و دو سینمای قدیمی شیراز که در چهاراه زند قرار دارند بخشی از مخاطبان این فیلم ناچارند برای دیدن تازه ترین اثر سینمایی و پرخرج ترین تولید ایران سینما شیراز و سعدی را در سبد سینمایی خود قرار دهند.

در حالیکه سینما پیام در این نقطه از شهر شیراز می تواند بار تماشاگران فیلم محمد(ص) را بردوش بکشد.

بدین ترتیب، سینما سعدی با گنجایش ۹۵۱ صندلی و سینما شیراز با ۱۰۸۷ صندلی روزانه در شهر شیراز صبح وعصر به اکران محمد(ص) می پردازند که با افزوده شدن احتمالی سینما پیام به این گروه سینمایی ۵۲۱ صندلی به این آمار می پیوندد.

 
کد مطلب : ۱۰۴۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما